Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäremme kaveri varasti rahaa!!!

Vierailija
06.10.2016 |

JUST!!! 😡 Tyttäreni kaveri oli eilen kylässä meillä ja tyttöreltäni on hävinnyt 130e minkä hän on itse tienannut 😡😡 no otettiin heti hänen kaveriin yhteyttä ja kuulemma ei ole ottanut, tytär sanoi tänään että kaverinsa oli ostanut uudet kengät, voi vittu kuinka rasittavaa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko odotitte kaverin tuosta noin vaan tunnustavan kun asiasta kysytte?

Vierailija
2/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiin yhteys ja rikosilmotus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off tuollaiselle kaverille.

Vierailija
4/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte seuraavan kerran kaveria tukasta kiinni ja läiskitte risulla perseelle niin lujaa, että huoranäpärä tunnustaa.

Vierailija
5/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun multakin kaveri varasti lompakon kun oltiin jotain 10 vuotiaita. No sen jälkeen mun vanhemmat ei antanu sen tytön enää tulla meille.

Vierailija
6/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi varmaan itse tuhlannut ne johonkin. Tai hävittänyt.

Vierailija
7/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijon soittaa kaverin vanhemmille 😡😡 jos väittävät että ei ole ottanut niin teen rikosilmoituksen!!! nyt tämä tyttären kaveri jopa alkoi riitelemään että ei ole kuulemma rahaa nähnykkään, enään ei pääse meille

Vierailija
8/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tyttösi on itse tuhlanut/hävittänyt rahat ja keksi näin hyvän jutun...

Vierailija
9/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aijon soittaa kaverin vanhemmille 😡😡 jos väittävät että ei ole ottanut niin teen rikosilmoituksen!!! nyt tämä tyttären kaveri jopa alkoi riitelemään että ei ole kuulemma rahaa nähnykkään, enään ei pääse meille

Jos rahoja ei tytöltä löydy eikä tunnusta, on rikosilmoituskin valitettavasti ihan turha. Ja OT, oletteko täysin varmoja, että tyttö olisi ne rahat ottanut?

Vierailija
10/17 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan uskaltaisi kovin kovaäänisesti syytellä tyttöä, vaikka tuntuisikin täysin varmalta, että hän on rahat vienyt. Mitä, kun rahat löytyykin jostakin kotoanne? Tosi noloa... Odottakaa ja katsokaa, putkahtaako rahat jostain. Voi toki pitää etäisyyttä kaveriin, mutta välttää syyttelyä.

Vierailija
11/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana sama homme tänään meillä- käytiin sen tytön työ ja puhutin vanhempien ka ja ei tunnusta... mitä seuravaksi pitäidi tehdä??

Vierailija
12/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei joku ole nähnyt että on ottanut, niin ei voi olla varma mitenkään ellei anastetut tavarat löydy hallusta.

Vierailija
13/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini juoppo äiti alkoi kerran keskellä yötä karjumaan, että minä 8v, olin varastanut tämän äiskän viinapullon ja oli soittamassa poliisit. Onneksi soitti vanhemmilleni sen sijaan ja vanhempani hakivat välittömästi minut keskellä yötä pois kauhujen yökylästä.

Vierailija
14/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiiät? Kengät voi ostaa muutenki.

Vierailija
15/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varo vaan ettei kaverin äiti tee lasua, kun humalapäissässi soittelet.

Vierailija
16/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli tyttö kylässä ja tyttäresi kertoi hänellä olevan uudet kengät?

Mites tuo ajallisesti?

Vierailija
17/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta summasta jo rikosilmoituksen kehtaa tehdä! Minun kaverini varasteli pikkujuttuja, kolikoita, barbien vaatteita, pinnejä tms. Äitiäni ei asia kiinnostanut kun ei ollut rahasta kiinni. Pääsin onneksi eroon tuosta kaverista, koska hän manipuloi tiensä "parempiin piireihin" joissa kuulemma minun kaltaisten tuttavuus olisi ollut haitaksi sosiaalissa kiipeilyssä.