Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kyllä mut aina herkistää omaa lastaan hellivä isä.

Nyt seuraan liikuttuneena oman poikani ja pojantyttären ihania hetkiä. Suloista katseltavaa. Voihan se vaikuttaa jopa nössöltä tuollainen pusipusi ja halihali mutta tuolle lapselle se on koko maailma!

Vierailija

Tästä puuttuu vain se oleellinen asia joka jäänyt mainitsematta eli miehen pitää olla tasokas.

Minä olen jo varmaan viimeiset 10v halunnut lapsia mutta mites sellaisen saat kun ei ole löytynyt minusta kiinnostunutta naista.

Minun lapsien hoito ei kiinnosta koska en ole se +185cm komea itsevarma matalaääninen sosiaalinen ekstroverttialfa lentokapteeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttuu vain se oleellinen asia joka jäänyt mainitsematta eli miehen pitää olla tasokas.

Minä olen jo varmaan viimeiset 10v halunnut lapsia mutta mites sellaisen saat kun ei ole löytynyt minusta kiinnostunutta naista.

Minun lapsien hoito ei kiinnosta koska en ole se +185cm komea itsevarma matalaääninen sosiaalinen ekstroverttialfa lentokapteeni.

Öh, mä en kyllä tästä viestistä löytänyt tasokasta miestä sitten millään....

Siksi eronnut

Kyllä, isämies on hyvä tiettyyn pisteeseen asti. Voi mennä myös niin pitkälle (=liian pitkälle), että vaimo/parisuhde unohtuu, jolloin mies näkee vain lapsen.

Nähnyt ja kokenut

Enpä usko että 80 % on sitä mieltä että puoliso on oikea. Vai onko miehiltä jätetty kysymästä. Niin paljon erotaan. Vai tarkoittaako tämä et niin kauan on oikea kun kotona menee hyvin ja vieraissa saa käydä salaa.
Toisekseen ei ole kodit Suomen maassa pullollaan pylly pyyhkiviä ym. isiä.

Vierailija

Juuri tämä.Sitten kun lapsi syntyy arvostaa miehissä ihan erilaisia asioita kuin sitä ennen.Ja jos oma biologinen lapsi ei herätä miehessä luonnollista hoivaviettiä niin sit miehessä on jotain tosi pahasti vialla.Juuri lapsen saannin jälkeen miehen kypsyys mitataan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mut aina herkistää omaa lastaan hellivä isä.

Nyt seuraan liikuttuneena oman poikani ja pojantyttären ihania hetkiä. Suloista katseltavaa. Voihan se vaikuttaa jopa nössöltä tuollainen pusipusi ja halihali mutta tuolle lapselle se on koko maailma!

Jätä se sika!!

Vierailija

Kyllä minuun vetoaa isä joka selkeästi on hulluna omiin lapsiinsa, omistautuu heidän tekemisiinsä ja huolehtii heistä. Oma poikani oli 6kk koti-isänä vain saadakseen olla tyttärensä kanssa 100%, työt kyllä odottaa!

Nyt meillä on siis päästy jo isoisä -vaiheeseen ja sama herkistyminen tapahtuu kun näen ison miehenkörilääni  ja pienenpienen pojantyttären supattavan keskenään jotain omia juttujaan, isoisällä prinsessakruunu päässään:D  Upeasta isästä on tullut ihana isoisä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu siis olemaan lapsensa isä oikeasti, aika moni ei ole.

Minulla oli 3 valmista lasta kun aloimme olemaan yhdessä nykyisen mieheni kanssa. Suojelevampaa ja rakastavampaa isää saa hakea! Lapsemme kävivät koulua naapurikunnassa johon olimme rakentamassa taloa ja tietty muutenkin viettivät aikaa siellä. Joka lauantai oli limudisko ja joka sunnuntai-aamuyö klo 01 mieheni oli hakemassa tytärtäni sieltä kotiin, samalla heitti koteihinsa 3-4 muutakin kylmässä värjöttelevää pikkutyttöä joiden vanhempia ei kiinnostanut se että oli 20 astetta pakkasta ja kävelymatkaa muutama kilometri!

Vierailija

Toki on! Ihailtavaa jos mies sitoutuu perheeseensä. Tän päivän isät tahtoo juosta vieraissa kun arki on niin rankkaa. Ei haluta lapsia häiritsemään harrastuksia ja sitouttamaan elämää. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat