Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne Crash elokuvasta?

Vierailija
06.03.2006 |

Mielestäni elokuva oli aivan mahtava, Oscarin arvoinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa nähdä, että poliisileffakin voi olla tyylikäs. Silti olin yllättynyt, että se sai Oscarin, olisin veikannut Brokeback mountainia pystin saajaksi.

Vierailija
2/5 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkin kun tyttö heittäytyi isänsä syliin suojellakseen luodilta. tunteita herättävä leffa (ilman sentimentaalisuutta) on aina minusta hyvän leffan merkki.

lisäksi tarinat olivat kietoutuneet oikein hauskasti yhteen (se taitaa olla nyt " muotia" )!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaili hyvin kulttuuri eroja ja pelkoja. Sai minut miettimään omia

uskomuksiani. Asun multikultturisessa kaupungissa ja pelot ja tietämättömyys on samat kuin elokuvassa.

Vierailija
4/5 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä leffa, todella hyvä!

Ja ansaitsi mielestäni oscarin paremmin kuin se homoleffa!

Vierailija
5/5 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pala kurkussa koko ajan ja mulla oli niin paha olla, miten saatanallinen maailma on. asun viela maassa jossa leffa kuvattu, olin juuri synnyttanyt, ekaa kertaa erossa vauvoista, hormoonit hurrasivat taysilla. mutta mieheni oli samaa mielta, ahdistava. Tuli olo, etta haluan muuttaa lasteni kanssa jonnekkin eramaahan jossa ei ole mitaan pahaa :) Leffa pisti ajattelemaan toki, vaikka sinansa leffa ei ollut mitaan uutta, tallainen tama maailma on. Olen yllattynyt etta sai Oscarin. Mielestani liian vakivaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän