Sivut

Kommentit (2133)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin nyt ensihätään marjakapseleiden tuoteselosteen ja kyllä siinä ainakin on noin pari kuukautta sitten lukenut, että "ravintolisä, joka sisältää kuivattuja hedelmäjauheita ja vitamiineja" ja nyt siellä lukee, että "sisältävät marjoista ja viinirypäleistä kuivattua mehua ja hedelmälihaa vitamiineineen"

En ole niin tyhmä, että kirjoittelen täällä tuotteista ilman, että olen lukenut tuoteselostetta jo heti kättelyssä. Enkä etenkään niin tyhmä, ettenkö ottaisi kuvakaappausta kaikesta, mihin perustan kirjoitukseni.

Mä olen. Mä ostin tuotteet myyjään uskoen. Hän puhui vain mehustuksesta. Olin yhteydessä myyjään, voin palauttaa tuotteet ja saan rahat takaisin niistä avaamattomista purkeista. Mun tilaus alkoi taas tässä kuussa automaattisesti.

Hienoa, että saat rahasi takaisin ja siis tottakai pitäisi voida luottaa myyjään. Mutta missä vaiheessahan he ovat tämän itse saaneet tietää. Eivät nämä tietoa etsimään lähteneet myyjät siis olleetkaan hakoteillä, vaan ihan syystä on näköjään epäilykset heränneet ja halunneet selvittää. Ja ilmeisesti siitä aika ryöpytyksen saaneet. Huh huh.

Omalla kohdalla tarkoitin, kun ei ole missään vaiheessa tullut kysymykseenkään, että tuotteita ostaisin, mutta olen niistä kuitenkin täällä keskustellut. Niin totta hitossa otan talteen kaiken, mihin perustan kirjoitukseni.

Vierailija

Mä yritin kuukausi takaperin saada selvyyttä tähän mehustukseen ja jauheisiin yhdeltä myyjältä ja tuli sellainen käsitys ettei hänelläkään oikeasti ollut mitään käsitystä mistä nämä kapselit koostuvat. Sieltä tuli copy pastella sitä samaa mitä luki sisällysluettelossa, mitään syväluotaavampaa en saanut irti vaikka jankkasin tästä hänen kanssa koko illan.

Vertailuna käytin näitä täälläkkn aiemmin mainittuja marjajauheita jotka ovat kuivattuja suoraan marjasta eivätkä sisällä mitään muuta. Yritin saada selkoa siihen miksi tuotteet ensin mehustetaan, miksi yhtä marjaa/hedelmää on vain niin vähän ja miksi esimerkiksi oliko se nyt marjajauheessa kaikkein eniten on kaakaojauhetta.

Mihinkään en saanut järkevää vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä touhu on niin raivostuttavan naurettavaa että en vaan voi katsoa poispäin. Seuraan vaan yhtä juicelaista mutta siinäkin on jo aivan tarpeeksi. Eilen tuli paljon stooreja instaan jossa kerrottiin nämä samat tarinat mitä kaikki muutkin on tässä kertoneet. Ei vaikuta yhtään kulttimeiningiltä, ei.

Samaa mieltä! Kateuskortti viuhuu, koska se on tietenkin ainut järkevä syy "perusteettomalle negatiivisuudelle", Tannin ulostulolle ja tälle myllylle mikä nyt on käynnissä. Suora lainaus yhdeltä powerwomanilta, eiliseltä: "Se mitä me tehdään on aitoa rehellistä ja siinä ei ole mitään väärää . Kateus on asia joka saa ihmiset toimimaan rumalla tavalla ."

Kultin sisällä on eri moraalikäsitys kuin täällä ulkomaailmassa, siksi se aiheuttaa vastarintaa. Vaikka tuote olisi täydellinen ja juuri sitä mitä luvataan, myyjien käytös on sellaista, että iso osa ei pidemmän päälle halua ostaa niiltä tuotteita. Ja tämä on katkeraa negatiivisuutta, kädet korville POSITIVE VIBES ONLY. Suljetaan jälleenmyyjät pois piirileikistä, jos ne kysyy tai haluaa lisää tietoa, jota me ei haluta antaa. Posin kautta hei. Sisaruus kestää tasan niin kauan kuin toistat vaan perässä etkä ajattele liikoja.

On ironista, että läpinäkyvällä toiminnalla, hintapolitiikan muutoksella yms. pikkujutuilla voitaisiin päästä lähelle aitoa positiivisuuden ja hyvinvoinnin ilmapiiriä. Edellyttäen tietysti, että tuote on sellainen, johon kuluttaja haluaa tutustua. Hups, unohdin tästä nyt sen verkoston kasvattamisen. Voihan positiivisuutta harjoittaa myös ilmaiseksi, ilman hyötymistavoitetta. Villi ajatus.

Tämäkin ketju peräänkuuluttaa rehellisyyttä. Juicelaiset sulkevat silmänsä todellisuudelta, luovat oman totensa, määrittävät sanat uudestaan ja heiluvat hurmoksessa konferensseissa sekä zoomeissa. On karmivaa, että niissä hitsaudutaan yhteneväksi massaksi sanavarastoa myöten. Ja muut sitten joutuvat tahtomattaan törmäyskurssille näiden hurmoshenkisten kanssa. Peruspirkkojen rahavirtaerot on niin marginaalisia, että väliäkös sillä kuka liittyi lahkoon ekana. Tämä on todiste siitä, että kuka tahansa voi tienata isoja summia. Postataan vähän motivaatiokuvia ja ei-kreditoitu kuvapankkikuva paikasta, jossa tulen olemaan 10 vuoden päästä. Ei kukaan muista tarkistella, olinko.

Vierailija

Avoimelta facebook sivuilta löytyi a. O. Teksti. Mitä huutelua se on, että tuote on ylihintainen ja tehoton? Normaalia kuluttajakrittiikiähän se on.

Maanantai-illan zoomissa jälleen 134 osallistujaa🤸‍♀️Puhumassa myös Juice Plus yhtiöltä euroopan johtaja Mathias sekä mahtava leaderi John 🙏❤

Meidän ei tosiaankaan tarvitse olla huolissaan vaikka lunta sataa tupaan oikein urakalla. Yhtiö vastaa ihan jokaisesta tuotteeseen liittyvästä asiasta ja tulee antamaan myös vastineen nyt tapetilla olleisiin "huuteluihin"ja lehtikirjoituksiin. Se vastaa jokaiseen kysymykseen mikä esitetään avoimesti ja rehellisesti🙏

Mikään ei vie minulta pois tätä upeaa tuotetta🙏 ja tätä työtä mikä on mulle kuin harrastus aion todellakin jatkaa..Rakastan kun saan uusia ihmisiä mun elämään, saan auttaa ja tukea heitä hyvinvoinnin matkalla, joistakin jää elinikäisiä ystäviä🙏💕 Ja tää tiimi🤗ei sanat riitä kertomaan tätä positiivista energiaa mikä kaikista huokuaa sekä toisten tukemista🙏❤

Mun elämä on muuttunu viimeisen vuoden aikana upsidedown😄upeella tavalla.
En malta odottaa mitä seuraava vuosi tuo tullessaan🙏💖

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin nyt ensihätään marjakapseleiden tuoteselosteen ja kyllä siinä ainakin on noin pari kuukautta sitten lukenut, että "ravintolisä, joka sisältää kuivattuja hedelmäjauheita ja vitamiineja" ja nyt siellä lukee, että "sisältävät marjoista ja viinirypäleistä kuivattua mehua ja hedelmälihaa vitamiineineen"

En ole niin tyhmä, että kirjoittelen täällä tuotteista ilman, että olen lukenut tuoteselostetta jo heti kättelyssä. Enkä etenkään niin tyhmä, ettenkö ottaisi kuvakaappausta kaikesta, mihin perustan kirjoitukseni.

Mä olen. Mä ostin tuotteet myyjään uskoen. Hän puhui vain mehustuksesta. Olin yhteydessä myyjään, voin palauttaa tuotteet ja saan rahat takaisin niistä avaamattomista purkeista. Mun tilaus alkoi taas tässä kuussa automaattisesti.

Hienoa, että saat rahasi takaisin ja siis tottakai pitäisi voida luottaa myyjään. Mutta missä vaiheessahan he ovat tämän itse saaneet tietää. Eivät nämä tietoa etsimään lähteneet myyjät siis olleetkaan hakoteillä, vaan ihan syystä on näköjään epäilykset heränneet ja halunneet selvittää. Ja ilmeisesti siitä aika ryöpytyksen saaneet. Huh huh.

Omalla kohdalla tarkoitin, kun ei ole missään vaiheessa tullut kysymykseenkään, että tuotteita ostaisin, mutta olen niistä kuitenkin täällä keskustellut. Niin totta hitossa otan talteen kaiken, mihin perustan kirjoitukseni.

Sen verran tyhmä olin nyt kuitenkin, että vertasin näköjään vahingossa marjakapseleita ja softeja keskenään. Otetaas siis vähän takasinpäin ja tsekataan uusiksi nuo. Pahoittelut!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin, tulin tänään etelästä ja mua odotti kaverin viesti tästä. Kiitos, upea nainen joka tekee eikä vaan puhu. Hienoa!
https://kaarmeoljya.blogspot.com/2019/04/maalissa_13.html?m=1

Sohaisen varmaan nyt ampiaispesää, mutta on pakko kysyä: Onko tämä yksi ja sama ihminen joka mainostaa hannamarin blogia täällä. Muutaman viestin välein toistuu hannamarin hehkutus aina samoin sanankääntein ja lauserakentein, ja lopussa linkki blogiin. "Upea nainen, joka tekee kun muut vaan puhuu" toistuu kaikissa näissä viesteissä.

Älkää käsittäkö väärin, hyvällä asialla hän on ja hyvä että mainostetaan, mutta en ihan sanoisi että tämä juicen tuho on pelkästään näiden parin blogipostauksen varassa...

Samalta vaikuttaa. Ei kai vaan hannamari itse..🤔

Minua on myös häirinnyt se miten samankaltaisesti blogia hehkutetaan tässä ketjussa. Yksi ja sama ihminen melkein kaikki viestit laittanut? Yhdessä oli ”allekirjoituksena” Hannamari-nimi (viesti 1445). Toki sen siihen on voinut joku muu kirjoittaa. Mutta tämä nyt ei poista sitä tosiasiaa, että minunkin mielestäni on hyvä, että asioita pengotaan ja tuodaan esille. Yksi fb-tuttuni myy näitä kapseleita ja olen aina miettinyt, että mikä ihmeen järki niissä on. Älyttömän kalliita hedelmä- ja vihanneskapseleita! Ei tulisi mieleenkään laittaa euroakaan niihin.

Vierailija

Mun tuttu myyjä kirjotti, että yritys on mieletön, rehellinen ja avoin. Siis mitä avoin? Mitä avointa tämä kaikki on ollut? En näe avoimuutta tässä yhtään. En vaikka koittaisin suurennuslasilla katsoa.

Vierailija

Tottakai yhtiö tulee julkaisemaan vastineen ja mahdollisen oikaisun. Ihan normaali käytäntö tällaisessa tilanteessa. Turha sitä nyt on myyjien messuta kuin Jumalan sanaa.

Vierailija

Mua häiritsee se miten paljon ja kauan tätä verkostomarkkinointia on tapahtunut. Oon ollut naisyrittäjien ryhmässä vuodesta 2015 ja siellä on nämä kaikki, Juice Plus Fitline ja Zinzino pitänyt sitä leikkikenttänään jo vuosia.

Ei tunnu olevan millään mitään väliä, jos kysyt saati kritisoit olet nega ja jos kerrot ettet halua nähdä lakia rikkovaa mainontaa niin sun omaa yritystoimintaa aletaan mustamaalata.

Ja se ei ole yksi tai kaksi myyjää jotka tekevät näin vaan niitä on laumoittain.

Vierailija

Mä käytän ravintolisiä ja haluan ravita kehoni hyvin. Olen käyttänyt pitkään ja aion käyttää vastaisuudessakin. Muutenkin olen tarkka siitä mitä syön, uskon hyvinvoinnin rakentuvan ravinnosta. Näitä Juice Plussan tuotteita en ole kokeilut, hinta on ollut este. Toinen este on ollut se, että joutuu sitoutumaan niin pitkäksi aikaa. Aihe on kuitenkin tuttu. Mun tuttavapiirissä on myyjiä, osa on asiallisia ja osa tuntuu venyttävät kaikki keinot käyttöön. Nyt tämä heidän suhtautuminen nyt saamaansa kritiikkiin on saanut mut vielä enemmän mielessäni heitä kyseenalaistamaan. Tuntuu että nyt ne asiallisetkin myyjät heittäytyvät ihan hulluiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai yhtiö tulee julkaisemaan vastineen ja mahdollisen oikaisun. Ihan normaali käytäntö tällaisessa tilanteessa. Turha sitä nyt on myyjien messuta kuin Jumalan sanaa.

Onko tää yleinen käytäntö? Musta tämä koko vastine tuntuu vain hassulta.

Vierailija

Nyt uskaltautuu täältä minä, eräs Fitlinen käyttäjä avaamaan suunsa. Aiheutan varmaan paskamyrskyn, sen kun tuntuu täällä pienellä aikaan saavan, mutta avaan silti. Älkää sekoittako näitä kaikkia muita tuotteita keskenään, nyt puhutaan kai kuitenkin Juice Plus+ kapseleissa. Mielipiteitä on monia ja saa olla, mutta kun samassa lauseessa puhutaan kaikki tuotteet menee homma metsään.

Vierailija

Tuotetta ei pysty palauttamaan mitenkään ja tämä on itse lompakossa koettu.
Siitä harvinainen tuote et ei palautus- eikä valitusoikeutta😣[/

Kyllä mä sain palautettua. Puoli vuotta sitten palautin jo, mulla kun ei tehonnut mitenkään. Sain rahat takaisin 2 purkista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä yritin kuukausi takaperin saada selvyyttä tähän mehustukseen ja jauheisiin yhdeltä myyjältä ja tuli sellainen käsitys ettei hänelläkään oikeasti ollut mitään käsitystä mistä nämä kapselit koostuvat. Sieltä tuli copy pastella sitä samaa mitä luki sisällysluettelossa, mitään syväluotaavampaa en saanut irti vaikka jankkasin tästä hänen kanssa koko illan.

Vertailuna käytin näitä täälläkkn aiemmin mainittuja marjajauheita jotka ovat kuivattuja suoraan marjasta eivätkä sisällä mitään muuta. Yritin saada selkoa siihen miksi tuotteet ensin mehustetaan, miksi yhtä marjaa/hedelmää on vain niin vähän ja miksi esimerkiksi oliko se nyt marjajauheessa kaikkein eniten on kaakaojauhetta.

Mihinkään en saanut järkevää vastausta.

Kaakaojauhetta? Ootko tosissasi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat