Sivut

Kommentit (2095)

Vierailija

Siis jos mää ostan kaupasta suklaata tai hesestä vaikka hampparin niin mää tiedän etten saa sieltä mitään terveysruokaa. En osta sitä siksi vaan koska välillä on kiva herkutella roskaruualla. Ei sitä myöskään markkinoida minulle niin, että se tekisi hyvää (paitsi ehkä sielulleni). Sen lisäksi en joudu maksamaan itseäni näistä tuotteista kipeäksi.

Sen sijaan ostin jouluna käsintehtyjä vegaanisuklaita lahjaksi ja ne olivat todella hintavia. Tutkin tarkkaan miten tuotteet tehdään, missä ne tehdään (suomalainen yksityisyrittäjä), mistä raaka-aineet jne. Tuotteet oli tehty todella läpinäkyvästi ja eettisesti. Pakkaukset oli älyttömän hienoja, suklaa ensiluokkaista ja hienosti tehtyjä. Maku oli myös kuulemma 5/5. Eli maksoin paljon ja sain rahoilleni vastinetta.

Juicessa maksat paljon tuotteesta joka missä tahansa muualla maksaa moninkertaisesti vähemmän. Tälle ei ole mitään syytä (paitsi pyramidityylinen rahastusjärjestelmä) eikä asiakkaan mielestäni pitäisi joutua maksamaan siitä että ylä-ja alalinjat saa kaikki rahansa.

Vierailija

Nyt täytyy kyllä sen verran puolustaa että tuotekuvauksissa on kyllä ennen kohuakin lukenut että sisältää mehua JA survosta. Sitä olin jo aikaisemmin ihmetellyt, että miten markkinoidaan vaan sillä pelkällä mehulla ja miten hyvin se imeytyy, jos kerta survostakin on mukana. Eli, kyllä se sisältö on ollut asiakkaan nähtävillä koko ajan. Mutta siis muusta olen kyllä samaa mieltä, en käytä enkä myy kapseleita ja pidän markkinointia kovin kyseenalaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pääboss sanoo ny niin ku asiat on: She designed a life she loved.

Huijaamalla, että kapselit on mehukapseleita. No ne onkin nyt hedelmälihakapseleita. Sitä voi rakastaa sitä elämää minkä tekee näin, mutta mä en rakasta ostaa niitä ja tukea tälläistä elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sen verran puolustaa että tuotekuvauksissa on kyllä ennen kohuakin lukenut että sisältää mehua JA survosta. Sitä olin jo aikaisemmin ihmetellyt, että miten markkinoidaan vaan sillä pelkällä mehulla ja miten hyvin se imeytyy, jos kerta survostakin on mukana. Eli, kyllä se sisältö on ollut asiakkaan nähtävillä koko ajan. Mutta siis muusta olen kyllä samaa mieltä, en käytä enkä myy kapseleita ja pidän markkinointia kovin kyseenalaisena.

Myyjät ei ole tätä kertonut kun on myynyt. Jos se on lukenut niin ohi on mennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin. Nyt löytyy myös Juicen sivuilta se mäski

Mistä Juice Plus+ koostuu?
Juice Plus+:aa varten prosessoidaan hellästi omia erityismenetelmiämme käyttäen 30 täysin kypsää hedelmä- kasvis- ja marjalajia. Tuloksena on mehusta ja hedelmälihasta tehty jauhetiiviste, joka sisältää maksimimäärän kaikkia hedelmistä, vihanneksista ja marjoista saatavia arvokkaita mikroravinteita, sekä muutamia täydelliseen tasapainoon laitettuja vitamiineja. Kaikki ainesosat ovat luonnollisista lähteistä. Yksittäiset ainesosat löytyvät Juice Plus+ lisäravinteiden pakkauksista ja täältä.

Siis mitä vittua? HEDELMÄLIHA. Tämä tuote on myyty minulle aikoinaan niin että koska se on mehustettu niin se imeytyisi paremmin. Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä ja siihen piti olla hyvä juttu mehustettu tuote. Ilman kuituja. Nytkö nää pokalla kertoo nettisivuillaan että siinä on kuidut? Nyt lähtee peruutuukseen nämä tuotteet!!!!! Just alkoi uusi 4 kk tilausjakso taas. Tietääkö joku onko palautusoikeus? Tai kai nyt jumalauta on kun ei ole sitä mitä sanoneet olleen!!

Tuotetta ei pysty palauttamaan mitenkään ja tämä on itse lompakossa koettu.
Siitä harvinainen tuote et ei palautus- eikä valitusoikeutta😣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juice Plus+:aa varten prosessoidaan hellästi omia erityismenetelmiämme käyttäen 30 täysin kypsää hedelmä- kasvis- ja marjalajia. Tuloksena on mehusta ja hedelmälihasta tehty jauhetiiviste, joka sisältää maksimimäärän kaikkia hedelmistä, vihanneksista ja marjoista saatavia arvokkaita mikroravinteita, sekä muutamia täydelliseen tasapainoon laitettuja vitamiineja. Kaikki ainesosat ovat luonnollisista lähteistä. Yksittäiset ainesosat löytyvät Juice Plus+ lisäravinteiden pakkauksista ja täältä.

Siis mitä vittua? HEDELMÄLIHA. Tämä tuote on myyty minulle aikoinaan niin että koska se on mehustettu niin se imeytyisi paremmin. Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä ja siihen piti olla hyvä juttu mehustettu tuote. Ilman kuituja. Nytkö nää pokalla kertoo nettisivuillaan että siinä on kuidut? Nyt lähtee peruutuukseen nämä tuotteet!!!!! Just alkoi uusi 4 kk tilausjakso taas. Tietääkö joku onko palautusoikeus? Tai kai nyt jumalauta on kun ei ole sitä mitä sanoneet olleen!!

Saako apteekkiin tai lähimarkettiin palauttaa vitamiinit tai lisäravinteet joihin ei ole tyytyväinen?

Vierailija

Mä ostin nää Lifit, käytän energiajuomia. No ny loppu mun niiden ostaminen. Musta on makaaberia, että lehtijuttuun on heidän tyyli tämä uhriutuminen. Tunnen myötähäpeää.

Vierailija

Eräs innokas jälleenmyyjä ja teamiliideri on toistuvasti 'huvittanut' minua kommenteillaan ja julkaisuillaan. Tämä 'ei ylintä linjaa' edustava ilmeisesti laitetaan tekemään likainen työ eli loukkaantumaan kaikkien puolesta ja ilmaisemaan koko maailman pahuus milloin minkäkinlaisen kiusaamisen osalta - henkilökohtainen tarina tietysti kehiin.

Tuleekohan tästä mitään bonusta vai riittääkö 'rakkaus' ja ylälinjan 'rakkaaksi ystäväksi' nimittäminen yhteiskuvan kera.

Tämä ahkera puolustaja on sen verran yksinkertainen, että luulee olleensa aiemmin urakkatyössä, luultavasti hoitoalalla ja nyt sitten tekee tätä juiceilua erilaisella urakalla.

Se on tässä tosiaan mielestäni tosiaan myös katalaa, että monet näistä 'ylälinjoista' pitävät suut supussa ja  luultavimmin tarkoituksella maanittelevat alalinjat hoitamaan 'pyykinpesun'.

"En ole koskaan eläessäni ollu mukana tällaisessa yhteisössä 😱 todella arvostan meidän yritystä joka hoitaa asiat OIKEIN, haluan korostaa tuota sanaa, koska jokainen tietää mitä se tarkoittaa.

Meitä oli taas lähemmäs 140 zoomissa ja kaikilla meillä on hyvä kokemus työstä jota teemme 🙏 jokainen meistä tekee työtä omalla tavallaan ja panostuksellaan.

En tiedä työtä jossa tekemällä mitään tienaisi hyvin tai ollenkaan 🤔 itse olen ollut ns urakka työntekijä aina. Kunnat sekä kaupungit ovat hyötyneet mun ahkeruudesta todella paljon, mutta mun palkka on aina ollu sama mitä sopimuksessa on lukenu (mitä nyt n.20€ korotus vuosittain on tullu).

Nyt mä oon tehnyt viisaamman ratkasun ja alkanu tekee urakkaa mun oman menestyksen eteen ja tienaan ihan kivasti ja oon saanu siitä hyvästä myös yritykseltä extra boonuksia mitkä on kaikilla mahdollisuus saada ihan yhtälailla. Jotkut tienaa enemmän ja jotkut vähemmän, mut kyllä se on hyvin paljon susta itsestäs kiinni mikä sun oma kohtalo tulee olemaan."

.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saako apteekkiin tai lähimarkettiin palauttaa vitamiinit tai lisäravinteet joihin ei ole tyytyväinen?

Jos ne on myyty muuna kuin mitä on niin on vaikea uskoa etteikö hyvittäisi. Kuluttaja-asiamieheltä voi varmistaa miten kannattaa toimia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Susanna Tanni johti. Se on totta. Mutta lopetti. Se on totta. Nämä muut bussit ja pössit jatkaa. Se on nyt musta se pointti.

Susannan veli Petteri Jussila oli silloisen vaimonsa Jutta Gustafsbergin kanssa mukana ternimaitobisneksessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ne on myyty muuna kuin mitä on niin on vaikea uskoa etteikö hyvittäisi. Kuluttaja-asiamieheltä voi varmistaa miten kannattaa toimia.

Tuo on hyvä vinkki, tuo kuluttaja-asiamieheen yhteys.

Vierailija

Tsekkasin nyt ensihätään marjakapseleiden tuoteselosteen ja kyllä siinä ainakin on noin pari kuukautta sitten lukenut, että "ravintolisä, joka sisältää kuivattuja hedelmäjauheita ja vitamiineja" ja nyt siellä lukee, että "sisältävät marjoista ja viinirypäleistä kuivattua mehua ja hedelmälihaa vitamiineineen"

En ole niin tyhmä, että kirjoittelen täällä tuotteista ilman, että olen lukenut tuoteselostetta jo heti kättelyssä. Enkä etenkään niin tyhmä, ettenkö ottaisi kuvakaappausta kaikesta, mihin perustan kirjoitukseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis jos mää ostan kaupasta suklaata tai hesestä vaikka hampparin niin mää tiedän etten saa sieltä mitään terveysruokaa. En osta sitä siksi vaan koska välillä on kiva herkutella roskaruualla. Ei sitä myöskään markkinoida minulle niin, että se tekisi hyvää (paitsi ehkä sielulleni). Sen lisäksi en joudu maksamaan itseäni näistä tuotteista kipeäksi.

Sen sijaan ostin jouluna käsintehtyjä vegaanisuklaita lahjaksi ja ne olivat todella hintavia. Tutkin tarkkaan miten tuotteet tehdään, missä ne tehdään (suomalainen yksityisyrittäjä), mistä raaka-aineet jne. Tuotteet oli tehty todella läpinäkyvästi ja eettisesti. Pakkaukset oli älyttömän hienoja, suklaa ensiluokkaista ja hienosti tehtyjä. Maku oli myös kuulemma 5/5. Eli maksoin paljon ja sain rahoilleni vastinetta.

Juicessa maksat paljon tuotteesta joka missä tahansa muualla maksaa moninkertaisesti vähemmän. Tälle ei ole mitään syytä (paitsi pyramidityylinen rahastusjärjestelmä) eikä asiakkaan mielestäni pitäisi joutua maksamaan siitä että ylä-ja alalinjat saa kaikki rahansa.

Just näin 👍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin nyt ensihätään marjakapseleiden tuoteselosteen ja kyllä siinä ainakin on noin pari kuukautta sitten lukenut, että "ravintolisä, joka sisältää kuivattuja hedelmäjauheita ja vitamiineja" ja nyt siellä lukee, että "sisältävät marjoista ja viinirypäleistä kuivattua mehua ja hedelmälihaa vitamiineineen"

En ole niin tyhmä, että kirjoittelen täällä tuotteista ilman, että olen lukenut tuoteselostetta jo heti kättelyssä. Enkä etenkään niin tyhmä, ettenkö ottaisi kuvakaappausta kaikesta, mihin perustan kirjoitukseni.

Mä olen. Mä ostin tuotteet myyjään uskoen. Hän puhui vain mehustuksesta. Olin yhteydessä myyjään, voin palauttaa tuotteet ja saan rahat takaisin niistä avaamattomista purkeista. Mun tilaus alkoi taas tässä kuussa automaattisesti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat