Vierailija

Nyt joku kertoo kokemuksia, kiitos! Niitä hehkutetaan niin töissä kuin facessa. Ihmekapseleita juu juu.

Hehkuttajat yleensä myyvät niitä itsekin joten olen kriittinen.

Olisiko jollain ei-myyjällä sanottavaa, toimivatko?

Sivut

Kommentit (2095)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuote on täyttä roskaa kuivattuja mehuja, jotka ei sisällä juurikaan mitään ravintoaineita. Tuotteisiin on lisätty pieni määrä halpahintaisia vitamiineja. Koko sarja on täysi vedätys. On käsittämätöntä, että joku oikeasti pistää rahaa tähän moskaan. Ravintoasiantuntijat, jotka hehkuttavat tätä tuotesarjaa paljastavat vaan olevansa ainoastaan ammattitaidottomia tai kusettavat asiakkaitaan oikein huolella. Kourallisesta marjoja tai parsakaalin palanen sisältää enemmän tavaraa kuin nuo kapselit . Tuote on kyllä tekijälleen kultakaivos. Tuoteseloste kertoo kaiken, eli ostat lähes pelkkää ilmaa. Heidän ateriankorvikkeensa ovat myös aivan käsittämättömän huonolaatuisia.

Juice plussan edustajat antavat uusien asiakkaiden ymmärtää että kapselien sisällä on 30 kasvista eivätkä mielellään korjaa että kapseleissa onkin vain hitunen kolmestakymmenestä yksittäisestä kasvista. Esim. 1/10 palanen yksittäisestä mustikasta. Ja suunnaton määrä täyteaineita. Mutta näitä ei facebook-ryhmissä saa sanoa, sieltä lentää todella nopeasti pois negatiivisesta mindsetista syytettynä. Sellasia herätysliikkeitä.

Juiceplussan takana on jo edesmenneen ternimaitokapselihuijauksen tekijän sisko.Kusetusgeeni näköjään kulkee suvussa.

Mikä tässä yhtälössä on kaikkein erikoisinta, näitä pölhojä käyttäjiä tuntuu riittävän näille juice plussille uskomattoman paljon, vaikka plussat on verrattavissa ihan tavalliseen multitabsiin, tosin multitabs on melkoisesti monipuolisempi, ja halvempi. Kyse on siis halvoista perusvitamiineista, joista joutuu kaiken lisäksi maksamaan todella kovan hinnan. Juice plus kapselit ja purupuristeet sisältävät myös melko suuren määrän eri lisäaineita sekä plussan ateriankorvikkeet huonoja soijajauheita.

Aivan ihkaa hulluutta käyttää tämänlaisia höpö höpö tuotteita, saati maksaa niistä, sillä oikeita kunnollisia ravintoaineita ei näistä löydy nimeksikään. Säästäkää ihmiset rahanne ja syökää oikeaa puhdasta ruokaa.

Vierailija

Tästä tuli sitten mieleeni sivujuonne, onko jollain kokemusta FitLinesta? Kokeilin Q10-valmistetta ja sattumalta tai siitä johtuen sain ihan tolkuttomat vatsanväänteet. 

Vierailija

Itsellä parani paha ihottuma Juice plussalla ja sitten tuli myös lisäenergiaa. Tähän kun yhdistin yksisarvis- ja enkelihoitoja niin parisuhteeni pelastui ja olin kuin uudestisyntynyt. Ihana rakkauden lähettiläs, Susanna, kiitos!

Vierailija

Minkä vuoksi media vaikenee näistä juice plus sekopäistä ja suostuu heidän piilomarkkinointiin? Esimerkiksi joka kerta kun kammottava "playboy-äiti" saa lärvinsä ip-lehteen jossa hän julistaa seksuaalisuudesta hän käytännössä piilomarkkinoi juice plus-pillereitä ja omia mielisairaita yksisarvishoitoja. HÄnhän on auktorisoitu yksisarvishoitaja myös. Katsokaas huvikseen pleiboiäidin facea millaista läppää siellä heitetään lähinnä sydän ja muilla lapsellisilla emojeilla.

järki ja onni

Mun on pakko olla kyllä erimieltä. Meillä suomalaisilla on taipumus ihan kaikesta olla negatiivisiä ja ajatella että onpa huijausta... silti me kulutetaan aika paljon kaikeen turhaan ja onhan se niinkin että esim ihan kaupastakin saa  ihan samaa  ravintoseloste paskaa lukea. ravinto on kyllä myös bisnes.  Mä en myy enkä ole juice+ edustaja mutta mun kokemukseni on ollut hyvin positiivinen.  vaikka tuotta käytän syön edelleen terveellisesti. Lihoin tosi paljon kun lopetin tupakanpolton  ja tuntui että liikkuminen oli hankalaa.. halusin laihtua ja liikkkua kyllä mutta se tuntui niin hankalalta.  olin lihonut siksi että korvasin makesilla ja muilla herkuilla  tupakan . aloitin personal treinerin kanssa ja sain kokeilla hänen kauttaan suklaa sheikkeijä ja rakastuin täysin makuun , siihen että tiputin hyvään tahtiin painoa ja siihen ettei tehnyt mieli makeaa ja oli täysinäinen olo. minulle on ollut hyötyä tuotteesta. enkä todellakaan aijo edustajaksi  ainakin toistaiseksi tykkään ja käytän. en ole lopettanut vitamiinejä, marjojen syöntiä ti muitakaan terveellisen elämän juttuja vaan jatkan niiden kanssa niin kuin ennenkin. eihän mikään korvaa sitä. tuntuu että maailma on vaan menettänyt järkenssä kaikessa, mutta ikuista elämää ei ole keksitty. ei se mene niin että vain tupakoimattomat ihmiset säästyvät keuhkosyövältä ..esim.  eihän kannabiskaan ole vain huume vaan ennenkaikkea lääke, tai öljy , tai kestävä materiaali.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat