Ystävä on niin onnellinen kun pääsi matkalle Viroon.
Miehensä ja hän köyhiä kohta 50 v 7 lapsen vanhempia. Pieniä on köyhän ilot.
Kommentit (48)
Av-mamma on niin onnellinen, kun saa jakaa tämän tiedon. Pieniä ovat mamman ilot.
Eiks ole kiva että osaa iloita pienistä?
Totta, pieniähän ne köyhän ilot on, mutta usein sitäkin nautinnollisempia. Mikä sen hienompaa, kun osata iloita ja nauttia pienistäkin asioista elämässä.
No mitä pahaa siinä on? Minusta on hienoa, että osaa iloita pienemmistä jutuista. Minä matkaan ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa työn vuoksi ja pari kertaa lomallekin, ei se tunnu enää yhtikäs miltään.
Tiedän ystäväsi tunteen. Kävin itse jonkin aikaa sitten Virossa ensimmäistä kertaa ja tykästyin kovin. Olen käynyt kauempanakin reissussa mutta haluan tutustua tähän naapurimaahamme paremmmin. Seuraava reissu tehdään jo syksyn aikana, eikä suinkaan alkoholin takia vaan ihan siitä syystä että viimeeksi jäi paljon Tallinnastakin näkemättä.
mie en pääse ees viroon, mieti sitä.
Mut sä et edes pääse Keravaa kauemmaksi.
Todella hienoa ystäväsi puolesta! Olen tyytyväinen kuullessani.
Viro on hieno maa, menisin itsekin oikein mielelläni. Harmi kun en ole moneen vuoteen ehtinyt.
Ihanaa, että ystävälläsi on kyky iloita pienistä asioista <3
Tuli hyvä fiilis sun ystävän puolesta. Heillä on varmasti ihana matka.
Minäkin olen iloinen joka kerran, kun matkustan johonkin. Se on aina irtiotto arjesta, suuntautuisipa se sitten kotimaahan, naapurimaihin tai kauemmaksi maailmalle.
Virossa on vaikka mitä! Viihdyn siellä todella hyvin ja löydän jokaisella matkalla jotain uutta ja kiehtovaa. En yhtään ihmettele, että tuttavasi iloitsee reissustaan.
Joo, niin minäkin olisin. Ensin pitäisi hommata passit koko perheelle, sitten junamatkat, ja ne laivamatkat, siitä tulee yhteissummaksi nelihenkiselle perheellekin jo aikamoinen summa, ne laivamatkat on se halvin juttu, aikaakin menisi.
Mikset olisi iloinen ystäväsi puolesta? Hänelle selvästi tärkeä asia. Jos hän tosiaan on köyhä niin sehän kertoo jo paljon että on edes mahdollisuus pieneen irtiottoon arjesta ja LOMAAN :)
Ap:lta tosi ilkeää irvailla tälläusellä asialla. Lomalle pääseminen on hieno juttu. Minä olisin ainakin heidän puolestaan todella onnellinen.
Niin. Joidenkin pitää lentää joka vuosi 2 viikoksi toiselle puolen maailmaa, eikä se sittenkään paljon miltään tunnu.