Vierailija

Lainasin autoa siskolle ja sen miehelle. Oli sitten joku vika tullut ja jättäneet auton tienvarteen ja tulleet taksilla kotiin. Valo paloi. Vittu jos olisi ollut bensavalo oisin räjähtäny. Oli ollut jarrujärjestelmän valo. Ja nää akuaknkat saatana hylkää auton. Eikö miehet yleensä tiedä edes perusasiat autosta?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suurin osa miehistä ei ole yhtään sen tietävämpiä autojen suhteen kuin naisetkaan. Aika ääliö kyllä saa olla, että jättää noin vaan auton minne sattuu, eikä huolehdi sitä korjattavaksi.

Vierailija

Ja sinä sitten tiedät autoista enemmänkin, vain koska olet sukupuoleltasi mitä olet?  - ja miten sinä olisit epävarmana ja tottumattomana kuskina tehnyt jos jarrujärjestelmän valo olisi alkanut palaan, sinulle vieraassa autossa?  - Jatkanut huoletta ajoa? 

Vierailija

No oma vika jos et itse osaa tarkistaa, sää oot ajanut sillä auton romullasi liki puolimiljoonaa kilometriä ja räyhää kun vika valo syttyy 10kilometrin ajon jälkeen.
T tiedät kyllä kuka.

M22

No ei perkele kuulu. Mulla on epilepsia enkä ennen sitäkään olisi ollut hankkimassa autoa tai korttia kuin äärimmäisen tarvitsemisen takia. Mieluummin rassaan kitaroita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sinä sitten tiedät autoista enemmänkin, vain koska olet sukupuoleltasi mitä olet?  - ja miten sinä olisit epävarmana ja tottumattomana kuskina tehnyt jos jarrujärjestelmän valo olisi alkanut palaan, sinulle vieraassa autossa?  - Jatkanut huoletta ajoa? 

1. Pysähtynyt tien sivuun turvalliseen kohtaan.

2. Katsonut käyttöohjekirjasta mitä merkkivalo tarkoittaa, ellei se ole joku itsestäänselvä kuten moottorin varoitusvalo.

3. Soittanut auton omistajalle ja kertonut mitä tapahtui.

4. Kysynyt auton omistajalta, tuleeko hän itse järjestämään hinauksen vai hoidanko minä asian, sekä tietysti varmistanut kattaako omistajan vakuutus hinauspalvelun ja mihin auto siirretään.

Vierailija

Ottaen huomioon, että hansikaslokerossa on auton manuaali, jossa selitetään juurta jaksain, mitä mitäkin valo kojelaudassa tarkoittaa ja mitä ko. valon syttyessä tulee tehdä, pitäisin auton lainaajaa melko urpona sukupuolesta riippumatta, jos hän syyttä suotta jättäisi auton tien poskeen, eikä myöskään ymmärtäisi esim. soittaa auton omistajalle taikka vastaavasti autokorjaamolle kysyäkseen neuvoa.

Todellisuudessa ap taitaa juksata meitä, syistä jotka vain hän itse tietää.

Vierailija

on hyvä että jättivät auton tienvarteen ja menivät taxilla kotiin. jos lankomies olisi itse sitä ryhtynyt korjailemaan, niin huonolla onnella sinulle olisi voinut tulla tuhansien eurojen korjauskulut. voit kiittää onneasi,ettei auheuttanut sinulle lisäuluja.

Vierailija

Öö... No olisi tietysti ollut heiltä fiksua soittaa sinulle ja neuvotella mitä tehdään, kun kerran olet auton omistaja. Tai soittaneet jollekin joka osaa neuvoa. Eikö siskosi sitten tarvitse ymmärtää mitään autoista vaan syytät vain miestä?

Vierailija

Jarruvalolle ei ole paljoa tehtävissä tien päällä. Tietty voi tarkistaa jarrunesteen määrän, mutta siinä melkein kaikki. Olisihan tuon voinut vielä ajaa lähimmän huoltamon tai korjaamon pihaan jos jarrut vielä toimivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lainasin autoa siskolle ja sen miehelle. Oli sitten joku vika tullut ja jättäneet auton tienvarteen ja tulleet taksilla kotiin. Valo paloi. Vittu jos olisi ollut bensavalo oisin räjähtäny. Oli ollut jarrujärjestelmän valo. Ja nää akuaknkat saatana hylkää auton. Eikö miehet yleensä tiedä edes perusasiat autosta?

Minä en kyllä edes halua tietää autoista muutakuin sen ajamisesta ja siitä tarvitaanko bensaa ja sitä osaan kyllä tankata. Kyllä ne korjaajat on sitä varten eikä näitä nykyajan autoja saa edes itse mennä avaamaan. Ehkä sun pitäisi tehdä sukupuolenkorjaus sitten saatanan lehmä ja ruveta nussimaan autojen pakoputkia työksesi.

Vierailija

Ei jarrujen varoitusvalo ole mikään hyvä syy jättää autoa tien päälle. Auton pystyy ajamaan vallan hyvin pelkällä käsijarrulla ja moottorijarrutusta käyttämällä perille asti, niin että saa auton korjaukseen. Jos minun autoni olisi joku hylännyt tien varteen tuon takia, niin olipa mies tai nainen niin turpaansa olisi saanut ja huudot päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jarrujen varoitusvalo ole mikään hyvä syy jättää autoa tien päälle. Auton pystyy ajamaan vallan hyvin pelkällä käsijarrulla ja moottorijarrutusta käyttämällä perille asti, niin että saa auton korjaukseen. Jos minun autoni olisi joku hylännyt tien varteen tuon takia, niin olipa mies tai nainen niin turpaansa olisi saanut ja huudot päälle.

Laitonta tuo kuitenkin on ja jos jotakin sattuu niin vakuutusyhtiön ei tarvitse maksaa penniäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lol- Sinä et saa varmaan edes sitä kässäriä ylös lahna.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat