Vierailija

Mutta asunkin yksin enkä nyt muuten ole muille ihmisille ruvennut kertomaan.

Entä tietääkö puolisosi, että luet palstaa??

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luen ja harvoin kirjoitan, kyllähän tästä tietää joitakin kuten ovat paljastaneet käyvänsä täällä itsekin,

Vierailija

Vaikka kuinka moni. Äiti, sisko, veljet, moni kaveri, pari sukulaista, jopa terapeutit aikoinaan. En kyllä enää käy täällä kuin silloin tällöin, mutta 10 vuotta on jo mennyt palstaillen.

Vierailija

Minäkin asun yksin, mutta kaikki vähänkin tutut ja tuntemattomat tietää. Mitäpä sitä salailemaan. Kerron usein lukeneeni jotain kiinnostavaa (tai hölmöä) täältä.

Vierailija

vittuako ketään kiinnostaa missä käyn kun mun olemassaolostakaan ei kukaan ole kiinnostunut

Vierailija

Puolison lisäksi kukaan ei tiedä että satunnaisen lukemisen sijaan käyn täällä päivittäin kirjoittelemassa. En tunnusta vaikka minulle tunnustettaisiin.

Vierailija

En tunnusta. Tää on yks mun elämän suurimmista salaisuuksista. Asun tällä hetkellä yksin, mutta erosin vastikään eikä mun exäkään tienny. En tiedä, miksi olis jotenkin  noloa tunnustaa käyvänsä täällä päivittäin, mutta niin se vaan on.

Vierailija

Ilmeisesti häpeävät omia tekstejään. Jos ei sellaiseen ole syytä, niin mitäpä tätä salailemaan. 5

Vierailija

Käytiin jopa töissä yhdessä katsomassa, mitä firman irtisanomisista kirjoitettiin täällä. 

Vierailija

Näin kerran junassa, kun nainen tabletillaan selaili AV:ta siinä muiden silmien edessä. Itse en ikimaailmassa kehtaisi.

Vierailija

Puolisoni ja lapseni tietää, muiden ei tartte.

Jos joskus puhun jostain täällä luetusta, sanon "luin netistä...", en koskaan paljasta, että Vauva-palstalta.

Vierailija

Olen kertonut muutamalle läheiselle ihmiselle, että trollailen täällä ja haukun naisten tyhmyyttä.

Vierailija

Mitä salailua tässä nyt sitten olis? Jos kirjoittelisin törkeyksiä tai asiattomia niin sitten ehkä, mutta minäpä pidän tarkkaan huolen siitä että voin pysyä jokaisen kirjoittamani sanan takana. Olenhan aikuinen ja tiedän miten kirjoittaa asiallisesti...

Vierailija

Mies tietää. Lueskelen ääneen jotain juttuja täältä ja nauretaan niille. Provoillaan joskus myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ja lapseni tietää, muiden ei tartte.

Jos joskus puhun jostain täällä luetusta, sanon "luin netistä...", en koskaan paljasta, että Vauva-palstalta.

Tuo on juuri varma tieto että käy av:lla. Netistä... 😂

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat