Vierailija

Lienee syytä mainita että tappelivat ihan oikeasti, kasvotusten eikä näppisten takaa. Niin että kumpi voitti?
ps oikein vastanneelle upea palkinto!

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tappelivat?

Eivät päässeet yksimielisyyteen siitä onko naiset vai muualta tulleet pahempia. Heitäs muuten joku vastaus, osallistuminen ei maksa mitään. Lisäksi kaikkien vastanneiden kesken arvotaan yllätyspalkintoja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei miesasiamies/su--vakki/komukka, anarkisti suostu matsiin mies miestä vastaan. Kokemuksen ääni.

Vähemmän riidanhaastohalulla pätemistä, enemmän vastausta. Noh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei miesasiamies/su--vakki/komukka, anarkisti suostu matsiin mies miestä vastaan. Kokemuksen ääni.

Kyllä ne ovat nimenomaan nämä kuulapäärasistit jotka eivät uskalla lähteä 1v1-hippasilla, vaan takana täytyy aina olla 50 hengen entourage kaiken varalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rajakki voitti, koska miesasiamiehet on yleensä hinteliä kääpiöitä.

Toisaalta hintelä kääpiö voi läpsiä aika kipeästi kännissä hortoilevaa plösöä jonka ainoa lähitaistelukokemus on joidenkin muinaisten Van Damme-leffojen katselusta.

Vierailija

Rajakki, koska rajakki on normaalilla terveellä järjellä varustettu ihmesyksilö. Miesasiamies ei ole ihminen ensinkään, se on vaan säälittävä koiranpaskaklöntti kenkäni pohjassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat nimenomaan nämä kuulapäärasistit jotka eivät uskalla lähteä 1v1-hippasilla, vaan takana täytyy aina olla 50 hengen entourage kaiken varalta.

En ole koskaan kuullut näin käyneen. Kerrotko vielä missä ja milloin näin on käynyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut näin käyneen. Kerrotko vielä missä ja milloin näin on käynyt?

Ei varmasti ole käynytkään kun paskahousurajakit eivät uskalla avata suutaan ilman ilman sitä vähintään 50 hengen entourage.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole käynytkään kun paskahousurajakit eivät uskalla avata suutaan ilman ilman sitä vähintään 50 hengen entourage.

Eli puhuit alunperinkin omiasi ilman näyttöä siksi sinä oletkin vain yhteiskunnalle hyödytöntä lietettä, eikö niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen molemmat noista asioista, ja voittaisin todennäköisesti useimmat ihmiset tappelussa.

Väitteessi vaatii vähän perusteluja. Oletatko että punttiksella käynti 20 vuotta sitten tekee sinusta ylivertaisen katutappelijan? Vai oliko peräti keltainen vyö junnukaratessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen molemmat noista asioista, ja voittaisin todennäköisesti useimmat ihmiset tappelussa.

Väitteessi vaatii vähän perusteluja. Oletatko että punttiksella käynti 20 vuotta sitten tekee sinusta ylivertaisen katutappelijan? Vai oliko peräti keltainen vyö junnukaratessa?

Olen harjoitellut kamppailulajeja siltä varalta, että minun täytyy puolustaa maatani maahantunkeutujia vastaan.

Vierailija

Kiitokset vastanneille!

Oikeaa vastausta ei näköjään tullut, mutta vastanneiden kesken on jo arvottu palkinto. Onnea, Nico Lahdesta, 8000€ matkalahjakortti tulee postissa ensi viikolla.

Kilpailu muuten jatkuu edelleen, osallistukaa!

Vierailija

Ensin meinasin kirjoittaa, että ei ne tappele, ne on täysin samaa mieltä ainakin naisista. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että totta kai ne tappelee, vaikka ovat samaa mieltä. Ei se tappelun syy vaan itse tappelu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rajakki, koska rajakki on normaalilla terveellä järjellä varustettu ihmesyksilö. Miesasiamies ei ole ihminen ensinkään, se on vaan säälittävä koiranpaskaklöntti kenkäni pohjassa.

Miten tää näyttää siltä ettei palstan "älykkäät" rajacksit tajua että miesasiamies on laasastyyppi eikä mikään naisten, s vakkien ja hinttien kaveri.

Haha.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat