Vierailija

Miehet, miksi?
Eli, olen jutellut eräälle henkilölle vaikka kuinka kauan, molemmat näyttäneet kiinnostusta toisiinsa ja kaikki ollut selkeää..
Kunnes, eilen illalla mies ilmoitti "Hei, mä muuten seurustelen nyt."

Mitä vittua? Kiva. :(
Oli vaan pakko päästä purkamaan johonkin.... Ps. kirjotin puhelimella.

• ylös 12
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet, miksi?
Eli, olen jutellut eräälle henkilölle vaikka kuinka kauan, molemmat näyttäneet kiinnostusta toisiinsa ja kaikki ollut selkeää..
Kunnes, eilen illalla mies ilmoitti "Hei, mä muuten seurustelen nyt."

Mitä vittua? Kiva. :(
Oli vaan pakko päästä purkamaan johonkin.... Ps. kirjotin puhelimella.

Mikä ihmeen "mies" ?

Vierailija

Olen myös, mutta ehdittiin tapaillakin ja harrastaa seksiä. Mies ehdotti surustelua, mutta eilen ilmoitti, että  nyt on hankalia perheasioita. Ja sinkkumies kyseessä,eronnut vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen myös, mutta ehdittiin tapaillakin ja harrastaa seksiä. Mies ehdotti surustelua, mutta eilen ilmoitti, että  nyt on hankalia perheasioita. Ja sinkkumies kyseessä,eronnut vuosia sitten.

Höh :(

Vierailija

jos ootte pelkästään jutelleet niin ihan normaalia että on jutellut muillekin ja nyt joku niistä muista eteni suhteeksi. 

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

No ihan samaa naiset tekee, paitsi paljon enemmän, eli melkein jokainen nainen katsoo ton oikeudekseen.

Vierailija

Kysyitkö kenen kanssa seurustelee vai iskitkö vaan luurin korvaan tai oven silmille? Ajattelin vaan ettei tarkottanut että seurustelee sinun kanssasi? Asiat kannattaa puhua loppuun asti etenkin miesten kanssa, tulee muuten väärinkäsityksiä.

Vierailija

Totuus tuon takana saattaa olla että on seurustellut jo jonkin aikaa. On vaan ollut munaton kertomaan koska kukapa meistä ei nauttisi huomiosta ja liehittelystä. Voi myös olla että naiselle on selvinnyt miehen "harrastaminen" ja nyt joutunut siksi lopettamaan muut kuvionsa. Who knows... Tai sitten hän ei ole ikinä susta mitään halunnutkaan ja olet itse tulkinnut ihastuneena kaiken toisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat