Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen lapseton 33-vuotias nainen ja rakastan seksiä todella paljon. Liian usein saa lukea siitä, kuinka synnytyksen jälkeen naisen halut katoavat ja seksielämä kuivuu täysin. Hormonit ovat ilmeisesti syynä, mutta sanokaa nyt joku, ettei kaikille käy näin? En halua muuttua täysin frigidiksi synnytyksen jälkeen.

• ylös 2
  • alas 2

Kommentit (12)

Vierailija

Se on luonnollinen juttu että kiinnostus seksiin häviää (joksikin aikaa), on kaikin puolin järkevää että äidin päasiallinen huomio keskittyy vauvaan eikä "uuteen lisääntymiseen".

Vierailija

No ei lopahtanut seksielämä, varsinkin raskaana ollessa olin hyvinkin halukas, myös vauvan synnyttyä. Ainut asia, mikä alussa haittasi oli pitkät jälkivuodot synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei ainakaan silloin vaikuta jos tahti on suht. harva ollut ennen synnytystä ja aktit lyhyitä. Kyllä se vauva väkisinkin vie aikaa pois muilta asioilta. Vaikea kuvitella, että meidän joka päivä ja pitkän kaavan kautta- tahti pysyisi mitenkään samana vaikka yritystä olisikin, jos lapsi tulisi. Minusta 2-3krt viikossa on jo täyttä seksielämän kuivumista, mutta sekin on niin jokaisen itsensä määrittelemä asia ja ei siihen voi vastata muut.

Vierailija

Mulla ei ainakaan halut kadonneet mihinkään. En tiedä, johtuiko siitä, että raskausaikana mun miehellä katos seksihalut mua kohtaan kokonaan. Eli olin ihan armottomissa panetuksissa siitä asti kun plussasin eikä mieheltä herunu mitään helpotusta. Siinä oli myös eräs syy, miksi lapsiluku jäi yhteen.

Vierailija

Voin rehellisesti sanoa että oma seksielämäni parani ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Raskausaika vei viimeisetkin estot, johtui siitä kun alapäätään piti näyttää ja antaa ronkkia useamman ihmisen. Aviomieheni oli ensimmäinen seksikumppani ja neitsyys meni vasta hääyönä.

Tärkein juttu seksin paranemiseen oli kuitenkin siinä että paikkojen väljennyttyä seksi sujui paremmin, miehellä iso penis. Iso penis tuotti vaikeuksia ajoittain ennen synnytystä. Minun paikkani eivät onneksi palautuneet entiselleen eli todella tiukaksi. 

Seksin määrä lisääntyi entisestään ja orgasmiherkkyys kasvoi, sain jokaisella seksikerralla yhden tai useamman orgasmin. Miehen seksitaidoissa ei ollut alkujaankaan mitään vikaa, hän oli kokeneempi kuin minä.

Osasi lämmitellä minut hyvin ennen aktia. 

Vierailija

Ei mulla ole kadonneet koskaan minkään asian takia, miehellä kylläkin. Kaksosten sektion jälkeen olin aika romuna, mutta olihan se nyt liioittelua että mies ei koskenut moneen kuukauteen, sanoi vaan että hän ajatteli että olen vielä kipeä, vituttaa vielä 7 vuotta jälkeenpäinkin. Tunsin itseni rumaksi, ja oikeastaan se tunne on edelleen, vaikka en ole sen lihavampi kuin ennen raskautta, ja meistä mies on rupsahtanut enemmän näiden vuosien aikana. Mutta seksi on erittäin hyvää silloin kun sitä on, lasten saanti ei minulla vaikuttanut, edes alatiesynnytys, seksiin tai seksihaluihin mitenkään huonontavasti.

Raskaana ollessa yleensä siinä vaiheessa kun pahoinvointi lakkaa tulee hyvinkin aktiiviseksi seksin saralla, joku hormoni kuulemma vaikuttaa siihen että tekee normaaliakin enemmän seksiä mieli.

Ne jotka sanoo että seksihalut on menneet vauvan takia, ovat varmaan sitten jotenkin menettäneet henkisen ja miksei fyysisenkin kosketuksen mieheensä, muutenkin tauko seksistä, ja se vauvanhoito, ja jos mies ei oikein halua osallistua vauvanhoitoon ja kotitöihin vaan jatkaa ylitöitä ja harrastuksia kuten ennenkin, niin ei ole ihme jos yhteyttä ei enää oikein löydy. Raskaana oleva, ja vasta synnyttänyt nainen tarvitsee erityisen paljon huomiota mieheltään, nainen on kuitenkin niin suurten muutosten kourissa ja tarvitsee sitä että mies on hengessä mukana, ja näyttää rakkauttaan ja tukeaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan silloin vaikuta jos tahti on suht. harva ollut ennen synnytystä ja aktit lyhyitä. Kyllä se vauva väkisinkin vie aikaa pois muilta asioilta. Vaikea kuvitella, että meidän joka päivä ja pitkän kaavan kautta- tahti pysyisi mitenkään samana vaikka yritystä olisikin, jos lapsi tulisi. Minusta 2-3krt viikossa on jo täyttä seksielämän kuivumista, mutta sekin on niin jokaisen itsensä määrittelemä asia ja ei siihen voi vastata muut.

Joka päivä pitkän kaavan mukaan? Eli tarkoittaa mitä? Onko teillä joku tietty aikataulu että seksiä on vaikka 21-24? Vai miten ehditte tehdä muutakin töiden jälkeen kun nukkuakin pitää? Jääkö telkkarin katsominenkin kokonaan? Entäs jos on sairauksia jommalla kummalla? Pitkä räkätauti tai vaikka joku paikka tosi kipeä?

Vierailija

Mulla on 4 lasta eikä ainakaan huonompaan ole mennyt:) Raskauden loppuvaiheessa lääkärin määräyksestä  ja jälkivuodon aikaan ollut n 2kk tuskallinen tauko. Eikä ole ikäkään heikentänyt haluja vaikka kuopuskin on jo teini!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on 4 lasta eikä ainakaan huonompaan ole mennyt:) Raskauden loppuvaiheessa lääkärin määräyksestä  ja jälkivuodon aikaan ollut n 2kk tuskallinen tauko. Eikä ole ikäkään heikentänyt haluja vaikka kuopuskin on jo teini!

Jee, tämän haluisin kuulla! :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joka päivä pitkän kaavan mukaan? Eli tarkoittaa mitä? Onko teillä joku tietty aikataulu että seksiä on vaikka 21-24? Vai miten ehditte tehdä muutakin töiden jälkeen kun nukkuakin pitää? Jääkö telkkarin katsominenkin kokonaan? Entäs jos on sairauksia jommalla kummalla? Pitkä räkätauti tai vaikka joku paikka tosi kipeä?

Hehe, ei ole orjallinen aikataulu, olipas nokkelaa, ihan yrittämättä ja väkisin vääntämättä on seksiä usein. Telkkaria ei meillä katsota kun ei kiinnosta, lapsia ei ole ja aikaa on aivan yllin kyllin vaikka mihin. Ja kotonakin ollaan töiden jälkeen jo neljän pintaan molemmat. 14h vapaa-aikaa joka arkipäivä, kyllä siinä ehtii nukkua ja nussia ihan tarpeeksi muidenkin asioiden lisäksi.

Vierailija

Synnytys ja raskaus vaikuttaa jokaisella omalla tavalla. Joillakin halut loppuu, toisilla lisääntyy ja kolmansilla ei vaikuta mitenkään. Miehenä oli hieman vaikeuksia kun raskaudet oli lopullaan. Halusin varoa vauvaa joka oli paisuttanut toisen. Takaa tai sivusta oli ainoat mahdollisuudet. Nainen kun haluaa niin minä ja muna ollaan aina valmiita.

Omalla kohdalla raskaus ei paljoa vaikuttanut seksiin. Mitä nyt piti naiselle vakuutella haluttavuutta kun maha kasvoi. Eksälle pisteet siitä ettei raskaudet ja synnytykset vaikuttaneet mitenkään negatiivisesti. Erosta huolimatta ollaan hyvissä väleissä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat