Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyseessä miesvaltainen ala, jossa ulkonäön ei pitäisi vaikuttaa. Lähetin 85 hakemusta kuvan kanssa, 0 haastattelukutsua. Sitten ehdin 11 hakemusta ilman kuvaa, joista 4 haastattelukutsua :D
Okei mun naama on erittäin ruma ja epämuodostunut, olen lihava, mutta hymyilen sentään kuvassa ja livenä ja mielestäni minusta saa kivan vaikutelman!

• ylös 23
  • alas 0

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälaisiin paikkoihin laitetaan kuva hakemukseen?

Cv siis

okei, minkälaisiin paikkoihin laitetaan kuva cv:hen sitten? tai hakemukseen? tai liitteeksi? tai mitenkään muutenkaan?

• ylös 2
  • alas 12
Vierailija

Aika raadollista 🙁 Itse laitan hakemukset aina ilman kuvaa... En vain ole nähnyt mitään lisäarvoa kuvalla. Olen ihan tavallisen näköinen, en tiedä olisiko kuvasta haittaa vai hyötyä. Mutta ei sen ulkonäön pitäisi vaikuttaa rekrytointiin, millään tavalla. Toki joku tatuoitu naama asiakaspalvelutehtävissä ei ole eduksi tosiaankaan mutta nuo seikat paljastuu kyllä haastattelutilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan rumaa palkkaisi?

Jos vain kauniit pääsisivät töihin, niin suurin osa ihmisistä jäisi ilman työpaikkaa.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälaisiin paikkoihin laitetaan kuva hakemukseen?

Cv siis

okei, minkälaisiin paikkoihin laitetaan kuva cv:hen sitten? tai hakemukseen? tai liitteeksi? tai mitenkään muutenkaan?

Aika yleistähän tuo kuvallinen cv on? Eihän se tietysti pakollinen ole, mutta moni kokee että se antaa hakemukselle kasvot. Mielellään siis ammattilaisen ottama asiallinen työkuva, ei mikään instan profiiliotos.

• ylös 10
  • alas 0

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat