Vierailija

Yritin käydä lukion, muttei siitä tullut mitään. Sen jälkeen olen ollut siivous- ja keittiötyössä koko ikäni. Olen nyt 30-vuotias. Olen itse tyytyväinen palkkaani ja työpaikaani. Äiti hokee jatkuvasti "sinä et ole saavuttanut mitään, lapsiakaan et osaa tehdä"

Olin hetken setäni firmassa mutta se oli niin puuduttavaa paperityötä etten kestänyt.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

ei kai sun kannasta tehdä mitään. Minä ainakin jättäisin tuollaiset kommentin omaan arvoonsa. Tuskin sun äitiskään on täydellinen ihminen ja saavuttanut kaiken mitä ikinä on halunnut??  Eikö se ole pääasia et ite oot tyytyväinen elämääsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tutustupa Karyl McBriden kirjaan "Enkö koskaan ole tarpeeksi hyvä? Kuinka tytär voi toipua narsistisesta äidistä". Vaikket kokisikaan että äitisi olisi narsisti, niin kirjassa kerrotaan, että suurella osalla ihan tavallisista ihmisistä on narsistisia piirteitä, joista lähipiiri sitten saa kärsiä.

Kirjassa on hyvin kerrottu, kuinka äitisuhde vaikuttaa ihmisen elämään ja kuinka äidistä on mahdollista eriytyä. Mikä ei siis tarkoita, että pitäisi katkaista välit.

Itse olen toiminut niin, että olen asettanut äidilleni selkeät rajat. Esim. uravalintani ja työtilanteeni ei kuulu hänelle millään tavalla.

Vierailija

Kun vika on ÄITISI korvien välissä, SINÄ et voi sille asialle yhtään mitään.

Aikuistu ja elä sinä omaa elämääsi siten, että voit olla itse siihen tyytyväinen. Ehdottomasti parempi olla työhönsä ja itseensä tyytyväinen siivooja kuin vastentahtoisesti äitinsä painostuksesta maisteriksi opiskellut työtön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat