Vierailija

Olen liian älykäs naisille.

T: Älykäs mies

• ylös 13
  • alas 12

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos oot ruma, niin älykkyys ei auta. Harva nainen muutenkaan odottaa mieheltä älykkyyttä. Ulkoinen olemus on tärkeä.

• ylös 11
  • alas 19
Vierailija

Ei se älykkyys ole este yksinään, mutta yleensä älykkyyden mukana tulee myös tiettyä varovaisuutta ja oman pienuutensa tunnustamista. Tämä on erittäin haitallista varsinkin nuorena, jolloin äänekkäimmät apinat pärjäävät parhaiten.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos oot ruma, niin älykkyys ei auta. Harva nainen muutenkaan odottaa mieheltä älykkyyttä. Ulkoinen olemus on tärkeä.

Rikkaus auttaa rumuuteenkin, samoin sosiaaliset taidot. Älykkyys tarkoittaakin naisille samaa kuin hyvät verbaaliset taidot ja yleissivistys, ei esim. kömpelön tuppisuu-rakettitieteilijän älykkyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rikkaus auttaa rumuuteenkin, samoin sosiaaliset taidot. Älykkyys tarkoittaakin naisille samaa kuin hyvät verbaaliset taidot ja yleissivistys, ei esim. kömpelön tuppisuu-rakettitieteilijän älykkyyttä.

Itse asiassa älykkyys miehessä ilmenee hiljaisuutena ja tottelevaisuutena. Älykäs mies tottelee naista ja puhuu vain kysyttäessä

• ylös 7
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa älykkyys miehessä ilmenee hiljaisuutena ja tottelevaisuutena. Älykäs mies tottelee naista ja puhuu vain kysyttäessä

Niin, koska älykäs ymmärtää, että naisen kanssa on turha keskustella mistään, mutta käytännön elämän kannalta on hyvä antaa oikeat vastaukset naisen tyhmiin kysymyksiin.

Vierailija

Älykkäät naiset joutuvat teeskentelemään kanaa etteivät ärsyttäisi miesselittäjää. Pitää varoa paljastamasta että tietää tai ymmärtää jotain paremmin kuin miesselittäjä, muussa tapauksessa vihamielisyys on taattu.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Älykkyys on kuulemma aikamoinen riesa.Kannattaa luke Martin Pagen "Kuinka minusta tuli tyhmä",siinä on hyviä vinkkejä tuohon ongelmaan.

Vierailija

Kun etsin miestä, älykkyys on se ensimmäinen välttämätön edellytys. Jos se puuttuu, miehessä ei ole mitään.

En kyllä ole huomannut, että älykkäillä miehillä olisi mitään vaikeuksia kumppanin löytämisessä. Kyllä ne ovat ne yksinkertaiset peräkammarinpojat, joilla ei tärppää.

t. Nainen

Vierailija

Hehe. Insinöörit on tunnetusti kohtuullisen välkkyä porukkaa mutta silti ne pariutuu aikamoisen huonosti :) Lähinnä ne rahapukumiehet jotka on tutalta pääsee sänkyyn.

Vierailija

Justiinhan jossain todetiin että miesten älykkyys periytyy äidiltä, samoin isopäisyys ja pienivartaloisuus...

Vierailija

Ei mun ainakaan ole ollut. Tai no oon pitänyt tason korkealla, joten sikäli on. Onneksi äly (Jumalan lahjana) on luo tuonut myös maallista rikkautta ja sitä kautta olen kiinnostava nuorille ja kauniille jotka arvostavat materiaa.  Jos olisin hyväksikäyttävä niin johan olisi apajat tuheroa tarjolla. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat