Naisille kysymys kaulakorusta
Hei kaikki neidot,
Mitä mieltä olette miehestä (noin kolmikymppinen), joka käyttää kyseistä kaulakorua? Tai mitä ensiajatuksia se teissä herättää (ilman että tietäisitte korun taustasta sen enempää).
http://www.kalevalakoru.fi/fi/evolution-series-by-nightwish-riipus
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Juha Föhrille tuo voisi sopia.
Juhahan on vanha kunnon tyyli-ikoni! :D
Koru ei ole kovinkaan siro, joten miellän sen aika maskuliiniseksi koruksi. Naiselle se ei siis sopinut niin hyvin kuin miehelle.
Vastasin siis kyllä, se on miellyttävä miehen kaulassa. Uskon kuitenkin, että tuolla hinnalla (jopa puolella tuosta hinnasta) saisi jotain miellyttävämpääkin.
N26
Mielestäni myös käy miehelle paremmin kuin naiselle. :)
Vieläkö löytyisi hyviä mielipiteitä? :)
Vierailija kirjoitti:
En tykkäis, et miehellä on näin voimakkaasti Nightwishiin liitettävä koru. Ensinnäkin siksi, että Nightwish on ihan myyny itsensä ja tekee melko geneeristä musaa popahtavasti. En tykkää. Olen itse metallinaisia.
Mullekin kyllä tulee tästä ekana kultainen leikkaus mieleen. Se on positiivisempi mielleyhtymä.
Yleisesti en kyllä välitä kaulakoruista miehellä. Kellot, korvikset ja rannekorutkin ovat mielestäni parempia miehellä. Mies ja korvikset (ei mitään timanttifruide -kamaa) on seksikästä.
N23
Millä perusteella Nightwish on ihan myyny itsensä? Mielestäni sinällään harvinaisia bändejä, että tekevät mitä itse tykkäävät ja voit olla varma ettei Holopainen paljoa mieti kaupallisuutta tehdessään biisejä. Käytännössä levy-yhtiö saa kuulla levyn sitten kun se on "valmis".
Vieläkö löytyisi mielipiteitä? Kiitos! :)
Tää on kyllä taivahan tosi. :)