Naisille kysymys kaulakorusta
Hei kaikki neidot,
Mitä mieltä olette miehestä (noin kolmikymppinen), joka käyttää kyseistä kaulakorua? Tai mitä ensiajatuksia se teissä herättää (ilman että tietäisitte korun taustasta sen enempää).
http://www.kalevalakoru.fi/fi/evolution-series-by-nightwish-riipus
Kommentit (67)
Ja mieltääkö moni, että pelkkä kello riittää?
Mulle se olisi liian iso ja ehkä tätimäinen. Kaipaisin jotain sirompaa.
Ruma koru, sopii rumalle ja tyhmälle miehelle, joka ei naista halua.
Hahahaa, koruvalintahan kertoo rumuudesta ja tyhmyydestä varmasti tosi paljon!
Ajattelisin, että miehellä on kaulakoru. En muuta.
AjebdiH kirjoitti:
Ajatteleeko naiset mistään vain näin? ;)
Tuollainen koru sopii aika marginaaliselle ryhmälle miehistä, korkeintaan jollekin "kauniille" taiteilijarentulle. Sellaiset ei mua henk.koht. sytytä.
Minkälaisetkohan korut sopii useimmille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisetkohan korut sopii useimmille miehille?
No esimerkiksi Kalevalakorulta tämä Torin vasara 2.0 on jo paljon neutraalimpi ja jotenkin miehekkäämpi ja sopii monenlaisille miehille. http://www.kalevalakoru.fi/fi/torin-vasara-2-0-kaulakoru-1
t. 29
Miksi miehet eivät saisi käyttää koruja,ja mitä me naiset ollaan yleensä siitä määräämään.Aina naiset uhoaa,ettei miehet saa vaikuttaa naisten ulkonäköön,niin eikös se kuulu oleen toistekin päin.
Miehet on käyttäneet nyt koruja yhtäjaksoiseti 60-luvulta,jolloin minä olin lapsi.Eiköhän he saa käyttää niitä ihan rauhassa makunsa mukaan.
Onhan melkein kaikilla nuoremmilla miehilläkin nykyään korvikset,vieläpä sellaiset "korvanhalkojat".Eivät mielestäni ole kauniita,kuten eivät naisten huulikorut ja nenäkorut.Näyttää kuin ois patti kyseisessä paikassa.Mutta ei se mulle kuulu.
Kyllä mies saa ihan itse päättää,mitä pitää,niinkuin nainenkin.Ja korusta vielä...tyylikäs.
Tykkään! Biologina aihekin on sydäntä lähellä :)
Minua taas ei kellot kiinnosta ollenkaan, joku älykallis kello on ennemin tun off kuin turn on.
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Miksi pitäisi ajatella muuta? Tosin mä tuskin huomaisin, kun en huomaa kolmekymppisiä tai vanhempia miehiä.
Downward Spiral!
En pidä koruista miehillä, etenkin kaulakoruja inhoan. Vihkisormus on hyvä, ehkä jokin pelkistetty rannekorukin menee, mutta less is more.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät saisi käyttää koruja,ja mitä me naiset ollaan yleensä siitä määräämään.Aina naiset uhoaa,ettei miehet saa vaikuttaa naisten ulkonäköön,niin eikös se kuulu oleen toistekin päin.
Miehet on käyttäneet nyt koruja yhtäjaksoiseti 60-luvulta,jolloin minä olin lapsi.Eiköhän he saa käyttää niitä ihan rauhassa makunsa mukaan.
Onhan melkein kaikilla nuoremmilla miehilläkin nykyään korvikset,vieläpä sellaiset "korvanhalkojat".Eivät mielestäni ole kauniita,kuten eivät naisten huulikorut ja nenäkorut.Näyttää kuin ois patti kyseisessä paikassa.Mutta ei se mulle kuulu.
Kyllä mies saa ihan itse päättää,mitä pitää,niinkuin nainenkin.Ja korusta vielä...tyylikäs.
Hienosti sanottu! :)
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Miksi pitäisi ajatella muuta? Tosin mä tuskin huomaisin, kun en huomaa kolmekymppisiä tai vanhempia miehiä.
Leikillä, mutta monesti naiset tuntuu muodostavan ainakin jonkinnäköisen mielipiteen pienistäkin asioista. Mikäs yli kolmekymppisis?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ihmiset saa pitää sellaisia koruja kuin itse tahtoo. Mutta kun joku nyt kysyi täällä ihmisten mielipiteitä niin jengi kertoo niitä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Leikillä, mutta monesti naiset tuntuu muodostavan ainakin jonkinnäköisen mielipiteen pienistäkin asioista. Mikäs yli kolmekymppisis?
En pidä vanhempia miehiä viehättävinä, joten en yleensä huomaa heitä. Komeus on mun silmään jo täysin hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Downward Spiral!
En pidä koruista miehillä, etenkin kaulakoruja inhoan. Vihkisormus on hyvä, ehkä jokin pelkistetty rannekorukin menee, mutta less is more.
Koru kuvaa DNAta. ;)
Onks porukka täällä enemmänkin vain sitä mieltä ettei mitään koruja miehelle vai jotta kyseinen koru ei vaan miellytä?