Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka kauan olet sinkkuna? Entä tuntuuko, että miesmarkkinoilla on hiljaisempaa vrt. että olisi rinnat isommat?

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Kolmatta vuotta sinkkuna. Omasta halusta, olisihan noita ottajia mutta kun ei kiinnosta.

Eipä se ikinä ole ollut rintojen koosta kiinni, miesten kiinnostus. Ja ne jotka mut ohittaa tissien takia, saavat mennäkin ihan rauhassa omia teitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ymmärrä näitä kysymyksiä ja ajatusmaailmoja näiden takana... Minulla on pienehköt rinnat ja aina on miehiä jonoksi asti joka paikassa. Uskon vakaasti, että rintojen koolla ei ole mitään tekemistä naisen markkina-arvon kanssa, muiden kuin teini-ikäisten poikien keskuudessa.

N23

Vierailija

Olen aina saanut kenet haluan ja en ole koskaan tahtomattani ollut sinkku. Tuntuu luonne ja ulkoinen kokonaisuus merkitä minua iskeneille miehille enemmän kuin rintojen koko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua yritetään iskeä joka kerta kun menen ravintolaan vaikka olen lauta. Kavoiltani olen ihan ok.

Yrittääkö miehet iskeä sua panon perässä vaiko kutsumassa sua alttarille ja naimisiin?

Vierailija

Tässä miehen kommentti. Rintojen koko on aika vähämerkityksinen asia. Kyllä ulkonäkö vaikuttaa muuta kasvot yms enemmän. Ja ihan oikeasti nainen kokonaisuutena. Jos mielenkiinnon kohteet menee samaan suuntaan ja toisen seurassa on kiva olla. Niin se ratkaisee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua yritetään iskeä joka kerta kun menen ravintolaan vaikka olen lauta. Kavoiltani olen ihan ok.

Kaviot tulee ollakin kunnossa.

Vierailija

Vaikka pidän itse enemmän isoista rinnoista niin pienirintainen kyllä kelpaisi jos hän olisi edes tavallisen näköinen ja tekisi itse aloitteen.

Aloitteen tekemällä nainen kompensoi monet niinsanotut miinukset.

Mutta suurin osa pienirintaisistakaan ei taida tehdä niitä aloitteita...

Mies29

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kysymyksiä ja ajatusmaailmoja näiden takana... Minulla on pienehköt rinnat ja aina on miehiä jonoksi asti joka paikassa. Uskon vakaasti, että rintojen koolla ei ole mitään tekemistä naisen markkina-arvon kanssa, muiden kuin teini-ikäisten poikien keskuudessa.

N23

Siis onhan tästä asiasta ollut ihan äänestystäkin netissä ja isot rinnat on saaneet selvästi enemmän ääniä kuin pienet rinnat.

Mutta se, että enemmistö miehistä valitsisi mieluummin isot rinnat kuin pienet ei toki tarkoita sitä että isot rinnat olisi niitä tärkeimpiä asioita naisessa, ja että enemmistölle miehistä kelpaisi ainoastaan isorintainen nainen. Tarkoittaa ainoastaan sitä että pitäisi valita kahden muuten aivan identtisen naisen välillä ja toisella pienet rinnat ja toisella isot, niin silloin enemmistö miehistä valitsisi toki sen isorintaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N23

Siis onhan tästä asiasta ollut ihan äänestystäkin netissä ja isot rinnat on saaneet selvästi enemmän ääniä kuin pienet rinnat.

Mutta se, että enemmistö miehistä valitsisi mieluummin isot rinnat kuin pienet ei toki tarkoita sitä että isot rinnat olisi niitä tärkeimpiä asioita naisessa, ja että enemmistölle miehistä kelpaisi ainoastaan isorintainen nainen. Tarkoittaa ainoastaan sitä että jos pitäisi valita kahden muuten aivan identtisen naisen välillä ja toisella pienet rinnat ja toisella isot, niin silloin enemmistö miehistä valitsisi toki sen isorintaisen.

Vierailija

En ole ollut koskaan sinkku. Teini-iästä tähän päivään asti (36v) olen ollut aina suhteessa. Viimeisimmän kanssa jo 17v.

Ei ole mun minitisut hidastanut elämää.

Vierailija

Harvoin olen ehtinyt sinkkuna olla enkä ole ikinä häpeillyt rintojani. Ei niillä rinnoilla vaan itsevarmuudella. Harvoin mietin koko asiaa.

Vierailija

Eipä ole ongelmia ollut. Pitkiä suhteita takana, nyt naimisissa ja tuntuisi tuota vientiä olevan avioliiton ulkopuolellakin (olen uskollinen kyllä eli ei moraalisaarnaa). Rinnat on aa joten olen todella pienirintainen. 

Vierailija

Mitä vittua :'D Ei, miehen saaminen ei ole vaikeaa. Mulle ei ole ikinä elämäni aikana sanottu huonoa kommenttia mun rinnoista vaikka A-kuppi olenkin. Jos joku on niistä jotain kommenttia antanut niin se on ollut aina positiivista palautetta.

Vierailija

Mun rinnat ovat lähes olemattomat mutta kyllä ne miehille on kelvanneet. Tälläkin hetkellä seurustelen. Eli ei ole vaikeaa löytää miestä.

Vierailija

Toki on aina miehiä, joiden mielestä naisella pitää olla isot rinnat. He ovat yleensä olleet sellaisia, joista en olisi itsekään kiinnostunut. Riittävästi on kuitenkin miehiä, joille rintojen koolla ei ole väliä. Minuun ihastuneet ovat tykänneet kasvoistani, luonteestani, mutta myös pienistä rinnoistani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N23

Ei oo todellista, vastaukseni tähän viestiin on poistettu, eli viesti jossa epäilin että se että miehet lähestyy kyseisen viestin kirjoittajaa innokkaasti siellä ravintolassa (vai olisiko oikeasti baarissa) saattaa johtua myös siitä että siellä he eivät välttämättä huomaa että hän on pienirintainen.  Kyseisenen henkilö saattaa siis pukeutua niin peittävästi ettei sitä huomaa.

En tarkoita että jos hän käyttäisi vaatteita jotka paljastaisivat että hän on pienirintainen niin kukaan mies ei enää lähestyisi häntä (moni mieshän on sitä paitsi sellainen että lähestyy ketä tahansa naista), mutta kyllä se saattaisi vähentää sitä.

MUTTA JOKU SIIS VETI NIIN HERNEEN NENÄÄN SIITÄ VIESTISTÄ ETTÄ PYYSI MODERAATTORIA POISTAMAAN VIESTIN :) JA MODERAATTORI MYÖS TEKI NIIN SAMANTIEN :) EI OO TOTTA, HANKKIKAA ITSETUNTO, TE KAKSI.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat