Vierailija

Mun instagramiin tulee jatkuvasti ällöjä viestejä miehiltä "oot niin kaunis, voitaisko tavata". Hyi hitto! Miks miehet on niin ällöjä?

• ylös 4
  • alas 13

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööö... Miksi olet laittanut itsestäsi kuvia esille?

Saadakseen sieltä palautetta,jota voi sitten täällä ällötellä.

• ylös 17
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitäs pyllistelet siellä instassasi. Kuitenkin tykkäät mainitunlaisista viesteistä ja huomiosta.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Koska olemalla "ällöttävä" saa. Semmoisesta naiset tykkää. Mies, joka somessa kehuu peniksensä kokoa ja mällinsä lentoa, on mies jossa on munaa ja särmää, eikä ole mikään hiirulainen.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

:D noita pyllistelykuvien kommentteja en ihmettele

mutta kamoon, mulla on feisbuukissa jopa rumaksi/outoilmeiseksi luokiteltava profiilikuva, ei näy tissivako vaan kaksoisleukavako (koitin olla koominen)  ja eikös vaan tule kaveripyyntöjä, paitsi tietysti nämä perus ulkomaiset "upseerit" hahhah mutta kotimaisetkin ja yksi jopa lähetti kikkelistään kuvan palkkioksi kun sanoin takaisin "hei" :D :D eh...kiva tietää että meitsi kelpais ja noinkin vähällä flirtillä!

en tajuu. meitä on niin moneen junaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita profiiliisi olevasi lesbo

Heteromiehet iskevät jopa kauniita lesboja :)

Vierailija

Itse olen juuri tuon takia pysynyt poissa instasta. En jaksa mitään tuntemattomien kehuja tai ällöjä kysymyksiä. Jos joku pyytää mua pelkästään mun naaman perusteella treffeille, niin ei paljon kiinnosta :D Kuitenkin seuraan joitain julkisia instatilejä ja kyllä välillä oikeesti hävettää kuinka jotkut miehet kehtaa kaiken kansan silmille niitä kommenttejaan toisten julkisiin kuviin töräyttää. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat