Vierailija

90-luvulla nuoret naiset bilettivät, ryyppäsivät ja harrastivat seksiä eri miesten kanssa mutta heillä ei ollut vauvoja eri miesten kanssa kuten nykyään. Miksi nuoret naiset haluavat nykyään jokaisen vastaantulevan miehen kanssa vauvan?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lapsi takaa hyvän elintason tukien ja elarien muodossa. Jos jaksaa yh-elämää niin ei tarttee käydä töissä ja silti saa mukavan tilin joka kuukausi. Yksinhuoltajia ei nykyään myöskään enää paheksuta samalla tavalla kuin aiemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua käyttää kortsua.

Naisen mielestä miehen vika kun nainen antaa joka toisen sotkea itsensä paljaalla paksuksi? OK.

Milloin te naiset otatte vastuun tekemisistänne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisen mielestä miehen vika kun nainen antaa joka toisen sotkea itsensä paljaalla paksuksi? OK.

Hienosti luettu ja yleistetty. Vastasit yhden kirjoittajan viestiin jossa hän kertoi ehkä oman näkemyksensä tilanteesta, vai oliko oletus. Ei kertonut itse toimivansa vastauksen mukaan. Mistä tiedät oliko vastaaja mies vai nainen?

Sinäpä yleistit kaikkiin naisiin faktana. Mikä teitä miehiä vaivaa?

Annamun kaikki kestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. T. Naiset

P.S. Älä sitten ihmettele, kun paljaalla paksuksi "sotkemasi" nainen tulee vaatimaan elatusmaksuja. Itsepä olet vehkeesi moiseen sotkuun työntänyt.

Vierailija

Jep, seksivalistukseen käytettiin 90-luvulla paljon resursseja, vaikka muuten oli tiukkaa kaikesta. Se oli tästä näkökulmasta hyvää aikaa. Muutoin, olen sitä mieltä, että nuorten tulisi saada ehkäisyvälineensä ilmaiseksi. Mutta taitaa olla turha toivo, kun katsoo, millaista porukkaa meillä nytkin istuu hallituksessa.

Vierailija

Mä olen 90-luvun teini. En kyllä nussinu kenenkään kanssa. Vain muutaman kanssa pitkissä parisuhteissa. Vonkaajia oli kyllä jonoksi asti. Mutta mulla oli ja on periaatteeni. Huomasin kyllä jo silloin olevani vähemmistössä ajatuksineni.

Vierailija

90-luvun nuoret naiset olivat pääosin 80-luvun lapsia ja nuoria. 80-luvulla panostettiin valistukseen ehkäisyasioissa - ei vain ei-toivottujen raskauksien, vaan myös tautien välttämiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
90-luvun nuoret naiset olivat pääosin 80-luvun lapsia ja nuoria. 80-luvulla panostettiin valistukseen ehkäisyasioissa - ei vain ei-toivottujen raskauksien, vaan myös tautien välttämiseksi.

Tuntuu, että 2000-luvulla tytöt ja naiset ovat paljon riippuvaisempia miesten huomiosta ja kelpaavuudesta miehelle ja panemiseen. Ennen naiset sentään omasivat jonkin verran itsekunnioitusta sellaisenaan, nyt tytöt ja naiset repii pillukarvatkin pois jotta mies ei vaan koe naista "ällöksi".

Vierailija

Johtuisiko siitäkin, että eroaminen ja uusioperheen perustaminen ei ole enää niin paheksuttua kuin aiemmin. Ihan selkeä juttu minun mielestäni.

Vierailija

Älkää sekoittako kahta asiaa keskenään - yleistä syntyvyyttä ja sitä, että tehdään lapsia eri miehille. Naiset teki ysärilläkin lapsia, nykyistä enemmänkin, mutta ero on siinä, että niitä tehtiin paljon nykyistä harvemmin useille miehille.

Vierailija

Elin nuoruuteni 90-luvulla. Ei ainuttakaa yhden yön seikkailuja takana. Toki oli jotain pieniä ihastuksia mutta ei siinä edes pusuja vaihdettu. Kaksi pitkää suhdetta kehittyi. Se on se kasvatus mikä yleensä tulee siitä mitä olet. Meillä kotona oli tiukka kasvatus. Luokallani oli kylä niitäkin kellä peitto heilui joka viikonloppu ties kenen miehen kanssa. Nykyään ovat yh ja asuvat edelleen samalla paikkakunnalla.. Terkut Punkaharjulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
90-luvulla nuoret naiset bilettivät, ryyppäsivät ja harrastivat seksiä eri miesten kanssa mutta heillä ei ollut vauvoja eri miesten kanssa kuten nykyään. Miksi nuoret naiset haluavat nykyään jokaisen vastaantulevan miehen kanssa vauvan?

Missä maassa elät? Nyt syntyy yhtä vähän lapsia, kuin silloin kun Suomessa ei ollut kuin reilu puolitoista miljoonaa asukasta ja oli nälkävuodet, kun sato jäi useampana vuonna saamatta ja Snellman ei halunnut ostaa ruokaa ulkomailta, koska oli juuri saatu oma rahayksikkö markka ja velkaantuminen olisi ollut markan arvolle pahempi, kuin se että kymmenesosa väestä kuoli nälkään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat