Vierailija

Nauratti kun oltiin lainaa hakemassa pankista ja kun kaikki oli allekirjoitusta vaille valmiina, pankkivirkailija kysyi tuimasti, että tiedättehän sitten että tämä raha pitää myös maksaa takaisin... Ai jaa, ihanko totta?

Kommentit (13)

Vierailija

Olen itse myös pankissa töissä ja ihan totta, joillekin tulee yllätyksenä, että esim. luottokorttivelka pitää myös maksaa takaisin. Ja yllättävän monet nuoret eivät tajua, että opintolaina on lainaa...

Että varmasti ihan hyvä varmistaa teidänkin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse myös pankissa töissä ja ihan totta, joillekin tulee yllätyksenä, että esim. luottokorttivelka pitää myös maksaa takaisin. Ja yllättävän monet nuoret eivät tajua, että opintolaina on lainaa...

No kyllä se aika hölmöltä tuntui, olimme jo kolmekymppisiä ja yksi asuntolaina oli jo maksettunakin (samasta pankista).  

ap

Vierailija

Eräässä kirjakaupassa tutkin kassalla erästä vihkoa. Myyjä katsoi mua ja sanoi, että se pitää maksaa, sitä ei voi muuten ottaa.
No, en ois kans tienny!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten virkailija ei ymmärrä sarkastista heittoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai sitten virkailija ei ymmärrä sarkastista heittoa.

Tuskin on sarkasmia, jos laskut on monelta kuulta maksamatta....

Vierailija

Harvemmin esim.myyjät varmaan ovat sieltä sivistynneimmästä päästä että en ihmettele jos joskus lentelee sammakkoja suusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asiakas tulee meille ja vaatii todella vihaisena hyvitystä muualta ostamastaan tuotteesta ilman kuittia = asiakas on idiootti.

Opetelepa lukemaan, keskustelussa ei nyt ollut kyse asiakkaista vaan asiakaspalvelijoista.

Vierailija

Olin kirjoittamassa vuokrasopimusta asunnosta kun asiakaspalvelija sanoi minulle tuimasti, että asunnon ikkunasta ei sitten saa ravistella mitään mattoja tai heitellä muita roskia kadulle. (Asunto keskustassa suht vilkasliikenteisen kadun varrella). Olin ihan että wtf. Ikää tuossa kohtaa 30 vuotta ja ihan oli selvillä tuokin asia.

Vierailija

Olen itse puhelin asiakaspalvelussa töissä ja kyllä sitä edelleen jaksaa yllättyä miten idiootteja ihmiset osaa olla. Enää en jaksa edes olettaa, että kaikki tajuavat yksinkertaisimmatkin asiat, esimerkiksi ihan päivittäin saa selittää ihmisille, että laskut on maksettava saamistaan palveluista.

Eli kyllä varmasti osa asiakkaista tuntee minun pitävän heitä idiootteina ilman syytä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat