Vierailija

Flunssan jälkeen on jäännyt tunne kurkkuun, että yskittää tai silleen kurkkua kutittaa ja on se tunne, että yskittää, mutta vain olla ihan hyvin yskimättä. Ja oikeastaan jos yritän yskiä niin tulee vain kuivia yskäisyjä. Limaa on vielä on vähän kurkussa ja ääni välillä maassa hetken.

Mutta mistä tämä johtuu?? Tavallaan yskittää mutta ei yskitä.
Välillä tulee sellaista, että pari kertaa on pakko yskiä, mutta muuten vain on jotkuva kutina kurkussa.

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (7)

Vierailija

Jos kärsit oikeasti yskästä niin silloin on pakottava tarve yskiä ja sitä on vaikea pidättää. Tuo sinun vaivasi kuulostaa enempi joltain flunssasta jääneeltä kurkun kutinalta/ kaiherrukselta eikä kyseessä varsinaisesti ole edes yskä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kärsit oikeasti yskästä niin silloin on pakottava tarve yskiä ja sitä on vaikea pidättää. Tuo sinun vaivasi kuulostaa enempi joltain flunssasta jääneeltä kurkun kutinalta/ kaiherrukselta eikä kyseessä varsinaisesti ole edes yskä.

Onhan yskää. Kai sitä voi olla pientä yskitystä (niin kuin ap kertoi) ja sitte kovaa.

Ap, teet tänne varmaan 4-5 kertaa viikossa aloituksia, ja aiheena on aina jokin tauti, mitä pelkäät. Olen aikaisemminkin kommentoinut sun ketjuihin, sillä minusta kuulostaa, että kärsit hypokondriasta eli sairauksien pelosta, mikä on toki itsessäänkin sairauteen verrattava tila. Olen kärsinyt itse vuosikausia samasta ja pystyn ymmärtämään, mitä käyt läpi. Ota siis neuvosta vaari ja tee seuraavat asiat: 1. lopeta tupakointi (etkö ollut sitä paitsi alaikäinenkin?) ja 2. mene puhumaan tuosta pelostasi jonnekin, esimerkiksi (koulu)psykologille tai varaa aika johonkin muualle, vaikka tk:hon. 

Voit kysellä täällä aina yksittäisiin vaivoihin apua, mutta saamasi neuvot eivät ratkaise syvempää ongelmaa, joka on tuo pelkosi.

Vierailija

Kurkkusyöpä? Tutulla oli ekat oireet noi, ja koko ajan oli kurkku vähän kipeä/karhea ja tuntu että siellä on ''jotain''. Varsinkin kun tupakoit niin huomioitava vaihtoehto.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat