Kasiluokkalaisella tytöllä on tylsää. Kysykää jotain (ei ole pakko avata jos tulet vain valittamaan)
Minussa ei ole mitään kiinnostavaa tai erityistä miksi pitäisi kysyä, mutta tylsyyden takia kysykää😜🙈
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kelaat kesän kuolemasta?
Jos ymmärsin kysymyksen oikein, niin minusta on kivaa että tulee syksy. Koska sitä lähempänä on talvi, lempivuodenaikani.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen sijoittamisesta?
Tiedän pääpiirteittäin mitä se on, mutta en muutoin.
Pizza kirjoitti:
Olet paska idiottii ja mä vihaan sua. Okei mut mp läski apina
Läski apina👌🏽👌🏽
Joko sinun rinnat on täysin kehittyneet vai onko vielä tisulit nuppuvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako tulevaisuus?
Tulevaisuudessa pelottaa ilmastonmuutos sekä teknologian liikakehittyminen.
Vierailija kirjoitti:
Joko sinun rinnat on täysin kehittyneet vai onko vielä tisulit nuppuvaiheessa?
Moi Pervo-Pena 59v.
Missä kaupungissa asut? Onko luokallasi paljon ulkomailta muuttaneita?
Minun tyttöni on ysillä ja neljäsosa on muualta. Sekavaa menoa. Ja Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Omaatko synkän salaisuuden?
Itseasiassa aika paljonkin, tai no, suurin osa niistä on luottamuksellisia (ja todella synkkiä) asioita joita jotkut kavereistani ovat kertoneet minulle - omia minulla on ehkä yksi tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa asut? Onko luokallasi paljon ulkomailta muuttaneita?
Minun tyttöni on ysillä ja neljäsosa on muualta. Sekavaa menoa. Ja Turussa.
En viitsi kertoa kaupunkia, mutta Länsi-Suomessa. Luokallani on ulkomailta muuttaneita kolme + minä koska synnyin ulkomailla😜
MOI! Aikas harvoin teen sijaisuuksia nykyään. Mutta oletko huomannut, että opettajillakin saattaa olla hyvinkin tylsää..? Vaan voisinko minä jotenkin Sinun tylsistymistäsi helpottaa..? Eli "Mikä mättää - vaiko vaan elämä väsyttää...? Terv. -Cobalt- (Kaikista vuorenpeikoista kauhistuttavin...)
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot tulevaisuudeltasi seuraavan kymmenen vuoden osalta?
No haluaisin mennä lukioon, sen jälkeen päästä opiskelemaan lääkikseen ja mennä naimisiin nykyisen poikaystäväni kanssa (tuskinpa tuo viimeinen ainakaan tulee tapahtumaan).
Ootko raskaana?