Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei nää vaivaa suhteen eteen, rakastaakohan edes minua?

Vierailija
07.09.2016 |

Olen monet kerrat pyytänyt suoraan, että olisi kiva jos järkkäisi yllätyksen tai veisi minut vaikka joskus lounaalle. Ei onnistu. Onkohan niin, ettei tuo jätkä enää edes halua yrittää tämän suhteen eteen?

Kommentit (64)

1/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tämä vaivannäön puute mielestäsi näkyy?

Vierailija
2/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siis tee yhtään mitään. Ei kunnioita minua yhtään. Jos kunnioittaisi, olisi vienyt vaikka joskus treffeille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet itse suhteenne ylläpitämiseksi

Vierailija
4/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö? Olen pyytänyt monesti lounaalle (usein ei ole suostunut), olen järkännyt yllätyksiä mm. Vienyt hänet jääkiekko-otteluun. Olen panostanut todella makuuhuoneen puolella, pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin. Tuntuu että mies on vaan saanut nauttia muttei ole tehnyt mitään itse suhteen eteen.

Vierailija
5/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia illallisia ja sirkushuveja prinsessalle. Jepjep.

6/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siis tee yhtään mitään. Ei kunnioita minua yhtään. Jos kunnioittaisi, olisi vienyt vaikka joskus treffeille..

Siis, jos unohdetaan tämä asia, että mies ei ota vinkeistäsi vaaria eikä vie sinua mihinkään treffeille, miten muuten kunnioituksen ja vaivannäön puute näkyy, vai näkyykö mitenkään?

Jotkut eivät vain koskaan halua mennä mihinkään, mutta ovat silti rakastavia puolisoja. Mistä tiedät, ettei miehesi ole tällainen?

Vierailija
7/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasia noi miehet on! niitten eteen pitäis kaikki tehä....kodinhoitajan nuo miehet haluaa naisesta et pääsisisvät ite mahdollisimman helpolla, kannattaa miettiä että haluutko tollasta

Vierailija
8/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Ei tarvitse mennä minnekään. Voi vaikka joskus kotona jätkätä kynttiläillallisrn tai vaikka ihan leffailtakin riittäisi

9/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Ei tarvitse mennä minnekään. Voi vaikka joskus kotona jätkätä kynttiläillallisrn tai vaikka ihan leffailtakin riittäisi

Voisitko nyt viimein vastata kysymykseen? Täällä on ihmisiä, jotka yrittävät auttaa sinua.

Jos jätetään pois miehen ilmeinen haluttomuus järjestää sinulle ohjelmaa, mitä muita todisteita rakkauden ja kunnioituksen puutteesta sinulla on?

Vierailija
10/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua elää elämääni sellaisessa parisuhteessa, jossa ei ole koskaan mitään kaunista ja ihanaa. Miksi edes olen parisuhteessa jos siitä ei saa mitään hyvää koskaan? Kyllä mä pärjään yksinkin, mutta mies ei kyllä pärjää.

Vierailija
11/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä.

Vierailija
12/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt viimein vastata kysymykseen? Täällä on ihmisiä, jotka yrittävät auttaa sinua.

Jos jätetään pois miehen ilmeinen haluttomuus järjestää sinulle ohjelmaa, mitä muita todisteita rakkauden ja kunnioituksen puutteesta sinulla on?

Juuri vastasin sinulle. Sanoit: ei tarvitse mennä minnekään. Minä sanoin: ei tarvitsekaan. Kotonakin voi järkätä

Vierailija
13/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia illallisia ja sirkushuveja prinsessalle. Jepjep.

Joo. Kyllä vain illallisia ja huveja prinsessalle. Niitä nyt vain on parisuhteessa järjestettävä. Itke, ulvo ja pilkkaa niin paljon kuin tahdot. Muita kohtaan nyt vain on pakko olla huomaavainen vaikka se olisi kuinka hirveää. Jos ei halua olla yksin koko elämäänsä.

Vierailija
14/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se riitä, että toinen selvästi haluaisi jotakin eikä toinen suostu sitä antamaan vaikka se ei paljon mitään vaadi?

Vierailija
15/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "hanska" vaikuttaa vähän yksinkertaiselta tapaukselta. Millainen ihminen muuten hankkii nimimerkin av-palstalle? Lol

16/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri vastasin sinulle. Sanoit: ei tarvitse mennä minnekään. Minä sanoin: ei tarvitsekaan. Kotonakin voi järkätä

Taidan astua trollin miinaan, mutta yritän nyt vielä kerran.

Jos jätetään pois miehen ilmeinen haluttomuus järjestää sinulle ohjelmaa kotona tai kodin ulkopuolella, mitä muita todisteita rakkauden ja kunnioituksen puutteesta sinulla on?

Tämä on oleellinen kysymys, koska jotkut ihmiset ovat todella passiivisia ja haluttomia järjestemään yhtään mitään, mutta se ei vielä tarkoita, että he eivät rakastaisi tai kunnioittaisi puolisoaan. Ennen kuin teet noin synkän arvion puolisostasi, sinulla pitää olla muita perusteluja. Nyt kertomasi perusteella voi olla, että teillä on vain erilaiset näkemykset siitä, minkälainen parisuhteen tulee olla.

Vierailija
17/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista rakastaa, hänen puolestaan on valmis tekemään uhrauksia. Siinä sulle perusteluja.

Vierailija
18/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. miehellä on aikaa ja halua harrastukselleen ja kavereilleen, mutta ei järkätä vaimolleen mitään. Ajatteleeko joku oikeasti, ettei hyvän parisuhteen eteen tarvitse nähdä vaivaa? Riittää, että kerran viikossa tyhjentää astianpesukoneen ja muuten voi rojahtaa valmiille?

19/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. miehellä on aikaa ja halua harrastukselleen ja kavereilleen, mutta ei järkätä vaimolleen mitään. Ajatteleeko joku oikeasti, ettei hyvän parisuhteen eteen tarvitse nähdä vaivaa? Riittää, että kerran viikossa tyhjentää astianpesukoneen ja muuten voi rojahtaa valmiille?

Sait nyt ilmaistua, että mies ei osallistu riittävästi kotitöihin. Edistystä.

Vierailija
20/64 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mahdollistat "valmiille rojahtamisen" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan