Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni lähes kaikki tv-ohjelmat ovat typeriä

Vierailija
05.09.2016 |

Mikä minulle on tullut? Tuubi, Posse, Uutisvuoto, Hauskat kotivideot, Toisenlaiset äidit, Erilaiset perheet, Täydelliset miljonääri kotirouvat, Lihota, Laihduta, Kokkaa, Jumppaa, Pumppaa. Kaikki ihan kärsimystä aiheuttavaa paskaa. Kuka noita oikein haluaa katsoa? Ilmoittautukaa heti!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin luopua kokonaan telkkarista, kun en kestänyt katsoa tv- ohjelmia. Nyt mulla on vaan netflix ja hyviä kirjoja, en kaipaa telkkaria ollenkaan. Kolme vuotta mennyt näin.

Vierailija
2/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päätin luopua kokonaan telkkarista, kun en kestänyt katsoa tv- ohjelmia. Nyt mulla on vaan netflix ja hyviä kirjoja, en kaipaa telkkaria ollenkaan. Kolme vuotta mennyt näin.

Varmaan sopisi minullekin tuo systeemi. Jotkut sarjat ovat katsottavia mutta kaikki nuo hömppäpömppäohjelmat, ihan sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin television katselemisesta alkukesästä. Itse asiassa valehtelin, koska seurasin yhtenä yönä Rion olympialaisia pätkän matkaa odotushuoneessa. 

Vierailija
4/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulee pelkkää paskaa. Itse en seuraa nykyisin mitään sarjoja.

Vierailija
5/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Menee useita päiviä, jopa viikko, etten avaa telkkaria ollenkaan. Jos sitten avaan, pyörin joitakin kanavia läpi ja poistun nopeasti kyllästyneenä. Muutamia sarjoja katson, jos muistan. Ylen uutisia ja ajankohtaisohjelmia nyt ei kestä erkkikään, mutta Ylellä on joitakin ihan seurattavia sarjoja.

Suurin syy kyllästymiseen on varmaan tämä tositelkkari hömpötys. Ammatti-ihmiset on korvattu kadunmiehillä ja -naisilla ja jälki sen mukaista. Ne tavikset, jotka noihin ohjelmiin itsensä tunkee, ovat kaikki kuin samasta muotista. Jotkut Satuhäät, voi helvetti ...

Vierailija
6/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis kaikki suomalaiset ohjelmat ovat surkeaa paskaa.

Muualta tulee sentään vielä jonkun verran laatudraamaa.

Vierailija
7/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannoin koko sontalaatikon tunkiolle jo kymmenisen vuotta sitten. Suosittelen samaa muillekin.

Vierailija
8/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi onkin paskaa, mutta esim Teemalta tulee todella hyviä ohjelmia, samoin YLE5:lta. Ja YLE1:ltäkin satunnaisesti.

Vierailija
9/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Teemalla esitettävät tiededokumentit ovat järjestään hyviä. Viihteellisiä, mutta täynnä asiaa. Vaihda tyylilajia, voit yllättyä.

Vierailija
10/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun kanssa samaa mieltä, suurin osa nykyisestä tv-kanavien tarjonnasta on pelkkää p:tä, mutta televisio pitää olla joka kotitaloudessa, sama kuin henkilöauton suhteen, henkilöauto vaan kuuluu perusvarustukseen. Ennen vanhaan tultiin toimeen pelkästään putkiradion turvin ja

lapsetkin leikkivät paljon enempi ulkona.

Ja ennen putkiradiota, ei ollut mitään

teknisiä vempaimia kotitalouksissa.

Sanotaan näin, etten ihan tyylipuhtaasti

ymmärrä television ja henkilöauton olemassaoloa ihmisten elämissä.

Vierailija
11/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies84 kirjoitti:

Olen sun kanssa samaa mieltä, suurin osa nykyisestä tv-kanavien tarjonnasta on pelkkää p:tä, mutta televisio pitää olla joka kotitaloudessa, sama kuin henkilöauton suhteen, henkilöauto vaan kuuluu perusvarustukseen. Ennen vanhaan tultiin toimeen pelkästään putkiradion turvin ja

lapsetkin leikkivät paljon enempi ulkona.

Ja ennen putkiradiota, ei ollut mitään

teknisiä vempaimia kotitalouksissa.

Sanotaan näin, etten ihan tyylipuhtaasti

ymmärrä television ja henkilöauton olemassaoloa ihmisten elämissä.

Ei kai sun tarvitse sitä ymmärtääkään?

Vierailija
12/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvullakin tv tarjonta oli parempaa. Ei aikuinen pysty katsomaan tämän päivän paskaa.

Vierailija
13/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ohjelmat yleensä Teemalla ja Areenassa.

Vierailija
14/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 luvullakin tv tarjonta oli parempaa. Ei aikuinen pysty katsomaan tämän päivän paskaa.

Mistäpä tiedät, mitä sieltä tulee, kun et ole pystynyt katsomaan?

Vierailija
15/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Femin keskusteluohjelma Efter Nio

on piristävä juontajineen Mårten

Svartströmin ja Sonja Kailassaaren kera

on mukavan rentoa katseltavaa, toinen

on ollut Strömsö, mukavan freesi

sisustus-, lifestyle- ja kokkausohjelma

Yle Femillä. Kannattaa tutustua näihin!

Uusilta lisäkanavilta tulee

pääsääntöisesti silkkaa paskaa,

mutta Juhani Seppäsen toimittamat

Suomi on ruotsalainen ja Suomi on

venäläinen Yle TV1:llä olivat mielen-

kiintoisia sukelluksia Suomen historiaan,

varsinkin Suomi on ruotsalainen, sillä Ruotsin

vaikutus Suomeen on ollut suurempi kuin

Venäjän vaikutus.

Vierailija
16/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kaupalliset kanavat syvältä jos sattuis sellainen ihme,että joukkoon eksyis joku katsottava,ohjelma katkaistaan joka 10 minuutin päästä 10 minuutin mainos sonnalle...yle on ainut josta jotain vielä löytyy..

Vierailija
17/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän sirpaleisessa TV-tarjonnassa on ihan selvää, että suurin osa ohjelmista on sellaisia, mitkä miellyttää vain osaa katsojista.

Olet luetellut tuossa hyvin samntyylisiä ohjelmia. 

En seuraa noista yhtään, mutta siitä huolimatta TV:stä löytyy enmepi katsottavaa kun ehdin katsoa. Esimerkiksi eri dokumentteja, brittiläisiä dekkareita, erilaisia draamasarjoja esim. Billionars oli hyvä "erilainen" draama. hömpässäkin löytyy sellaisia, jotka miellyttävät minua esimerkiksi Pitääkö olla huolissaan.

Vierailija
18/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tiedät, mitä sieltä tulee, kun et ole pystynyt katsomaan?

Ei tarvitse kuin vilkaista iltapäivälehden sivua. Tositeevee ylittää säännöllisesti uutiskynnyksen. Esim. tänään 'Love Island Suomi -voittajapari erosi – toinen teki ratkaisevan päätöksen: "En jaksa enää"'. Joo, ei tarvitse kertoa yhtään enempää.

Vierailija
19/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa kylällä Emmin kauppa. Emmi/epäile ??

Vierailija
20/38 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa kylällä Emmin kauppa. Emmi/epäile ??

Hups! Miten tää ny näin loikkas 😊😊