Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun piti lähteä kavereiden kanssa baariin, miesystävä piilotti korkokenkäni

Vierailija
27.08.2016 |

Luuli estävänsä lähtöni sillä. Ei muka tiennyt asiasta mitään kun etsin niitä. Lähdin sitten tennareissa. Nyt tänään heitti aamulla ne päin näköäni ja tiuskaisi että minä näköjään lähden vaikka jätesäkki päällä baariin "uhmatakseni" häntä. Harrastaako muidenkin poikaystävät tällaista pelleilyä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huomenna jo ex-poikaystävä?!

Vierailija
2/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikaystävää, koska en katsele tuollaisia hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en katselisi tuollaista minuuttiakaan. Äijä etsisi uutta parisuhdetta tuon kenkien "löytymisen" päätteeksi.

Vierailija
4/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, en itse jäisi katselemaan tuollaista :<

Vierailija
5/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuollaiset lentää kaaressa ulkoruokintaan eikä pääse takaisin

Vierailija
6/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva. Varoitusmerkit ennustaa parisuhdeväkivaltaa tulevaisuudessa.

Vierailija
8/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta oireelta kuulostaa.

Vierailija
9/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heru taaskaan sääliä. Itse olet tyypin valinnut ja joko siedät sitä tai pistät sen pihalle.

Vierailija
10/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta muiden poikaystävät tuollaista,niiden tyttöystävät on sitoutunut suhteeseen eikä hyppää baareissa.

Itse en kyllä kattelis mitään kännäävää baarimuijaa päivääkään.

Vierailija
11/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla peräti kahdet kengät, tennarit ja korkokengät? Wou.. Ja baariin lähdit, koska haluaisit rikkaamman miehen? Sellaista ei löytynyt, joten konttasit takaisin miehesi luokse? Pidä ihanasta miehestä nyt hyvää huolta kun hän kerran sinut sisälle päästi vielä ja palautti kenkäsikin.

Vierailija
12/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella heitti ne korkokengät päin näköäsi, eli niin että ne osuivat sinuun, niin juokse ja lujaa, ja tee lenkilläsi mutka lähimmän poliisiaseman kautta.

Vierailija
13/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harrasta muiden poikaystävät tuollaista,niiden tyttöystävät on sitoutunut suhteeseen eikä hyppää baareissa.

Itse en kyllä kattelis mitään kännäävää baarimuijaa päivääkään.

Heh,pettävät kännimuijat miinustaa.

Vierailija
14/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässäkin tapauksessa pitää oikein kysellä, onko tuo normaalia? Etkö oikeasti tiedä itse vastausta?

Vierailija
15/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuli estävänsä lähtöni sillä. Ei muka tiennyt asiasta mitään kun etsin niitä. Lähdin sitten tennareissa. Nyt tänään heitti aamulla ne päin näköäni ja tiuskaisi että minä näköjään lähden vaikka jätesäkki päällä baariin "uhmatakseni" häntä. Harrastaako muidenkin poikaystävät tällaista pelleilyä?

No siinäpä oikea nykysuomalainen rotunainen.

Mä heittäisin ovesta ulos muutakin kuin korkokengät eli sut.

Vierailija
16/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista miestä sanotaan ensimäisen moisen tempauksen jälkeen ex-poikaystäväksi. Parisuhteen ei kuulu olla tuollaista valtataistelua kummankaan osalta. Suosittelen että  eroat tosinopsaan ennen kuin menee pahemmaksi, koska teillä on ihan eri käsitys siitä mitä parisuhteessa voi tehdä js mitä ei. Poikaystäväsi mielestä kavereiden kanssa baariin meno on naiselta no-no. Ilmeisesti tämä sääntö ja muutkaan hänen sinulle laatimansa säännöt eivät koske häntä itseään. JSSAP.

Vierailija
17/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevat ei hyppää missään baareissa.

Perempi sitten olla sinkku kun vieraiden miesten perässä juosta.

Vierailija
18/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan normaalia käydä silloin tällöin kavereiden kanssa baarissa. Niin miehen kuin naisen. Ja terveessä suhteessa se on ihan ok. Kun luottamus on kohdallaan, niin voi olla iloinen toisen puolesta, kun pääsee viettämään mukavan illan ystävien kanssa.

Vierailija
19/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poikaystävää, koska en katsele tuollaisia hulluja.

Niin, kaikki miehethän tekevät noin.

Vierailija
20/25 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mykkäkouluili ja kuittaili tekemisistäni ensin 3 vuotta mustasukkaisena. Katsoin läpi sormien. Mentiin naimisiin ja sen jälkeen puolen vuoden päästä kävi käsiksi, kun en tehnyt naurettavaa asiaa x ja niin ollen 'uhmasin' häntä.

Juokse ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän