Miksi mgtow-miehet vinkuvat naisvaltaisella palstalla?
Ketään naista tuskin kiinostaa, jos joku mies ei halua olla naisten kanssa tekemisissä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jotta ei menisi jankkaamiseksi, otetaanpa uutta näkökulmaa. Olen mies pitkässä parisuhteessa, mutta olen parisuhteen aikana vähitellen omaksunut MGTOW-elämäntapaa. Minä esimerkiksi teen lomalla yksin usean viikon ulkomaanmatkan, kuten myös puolisoni. Matkustamme siis samaan aikaan eri maihin. Muuten olen kotona viihtyvää tyyppiä, mutta puolisoni menee vapaasti milloin missäkin. Yhteisestä kalenterista näemme toistemme tulevia menoja.
Jos meille tulisi ero, en haluaisi investoida paljoakaan aikaa uuden parisuhteen etsimiseen. En täytä MGTOW-määritelmää, vaan totean, että elämää ja parisuhteita voi järjestää monilla tavoilla. Minulle kävi tuuri, että puolisoni on vastaavalla tavalla osittain WGTOW-henkinen.
Olen elänyt tuolla tavalla viimeiset 20 vuotta, avioerostani alkaen. Välillä parisuhteessa, välillä vuosia sinkkuna. Aina on ollut itsestäänselvyys, että parisuhteessakin molemmilla on omat kotinsa ja voi matkustella myös yksin, muista harrastuksista puhumattakaan. Eipä ole tullut mieleenkään, että siinä olisi ollut jotain erikoista.
N53
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mgtow-liikkeestä voisi keskustella av:lla? En nyt oikein ymmärrä ap:n pointtia. Eikö aihe olekaan vapaa?
Av:lla suurin osa mgtowia käsittelevistä ketjuista ovat lähinnä naisten haukkumista ja vähättelyä ja sellaista vinkumista miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
yksi MGTOW valittaa käytännössä sitä, että naiset eivät enää halua heittäytyä miestensä elätettäviksi ja toinen haukkuu vieressä naisia lompakkoloisiksi.
En ihmettelisi, vaikka kyseessä olisi sama henkilö (tai muutama henkilö).
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mgtow-liikkeestä voisi keskustella av:lla? En nyt oikein ymmärrä ap:n pointtia. Eikö aihe olekaan vapaa?
Av:lla suurin osa mgtowia käsittelevistä ketjuista ovat lähinnä naisten haukkumista ja vähättelyä ja sellaista vinkumista miehiltä.
Ai vähän niin sinä vähättelet mgtowista keskustelevia kutsumalla sitä "vinkumiseksi"?