Miksi mgtow-miehet vinkuvat naisvaltaisella palstalla?
Ketään naista tuskin kiinostaa, jos joku mies ei halua olla naisten kanssa tekemisissä.
Kommentit (45)
He uskovat naisten nyyhkyttävän "upean" saaliin menettämisen kyyneleitä.
Pahoittelen, että minua tekstit lähinnä huvittavat.
Eiköhän se ole se yksi ja sama miesasiamies joka näitä aloituksia tehtailee tänne. Samat jutut toistuu kuukaudesta toiseen. Lapsellinen kaveri.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Huvittaako sinua yhtä lailla "voimaantuneiden" naisten kertomukset?
Ja aloittaja voisi laittaa esimerkin tästä "vinkumisesta"?
Jos todetaan, että MGTOW on monelle miehelle viisas valinta, onko se vinkumista?
Miksi aloittaja tekee aloituksen MGTOW-miehistä, jos MGTOW-miehet eivät kiinnosta?
Kaffepulla kirjoitti:
Eiköhän se ole se yksi ja sama miesasiamies joka näitä aloituksia tehtailee tänne. Samat jutut toistuu kuukaudesta toiseen. Lapsellinen kaveri.
Onpa yllättävää , että palstan suurimpiin kuuluva naisasianais-miesvihaaja on ensimmäisten joukossa kommentoimassa MGTOW-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todetaan, että MGTOW on monelle miehelle viisas valinta, onko se vinkumista?
Miksi aloittaja tekee aloituksen MGTOW-miehistä, jos MGTOW-miehet eivät kiinnosta?
MGTOW-miehet on mulle ok mutta olen ihmetellyt samaa kuin ap, minkä takia siitä toitotetaan täällä, naisvaltaisella palstalla? Se tuntuu huomionkerjäämiseltä naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin vain teistä, en muista.
Olkaa kaikessa rauhassa niin säälittäviä ja naisettomia kuin haluatte - ihan ymmärrettävistä syistä, mutta kimittäkää mielipiteitänne keskenänne ja jättäkää palsta fiksummille jutuille. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
MUTTA MIKÄ SE MGTOW-MIES ON ???
Lyhyt selitys: mies, josta naiset eivät ole kiinnostuneita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW-miehet on mulle ok mutta olen ihmetellyt samaa kuin ap, minkä takia siitä toitotetaan täällä, naisvaltaisella palstalla? Se tuntuu huomionkerjäämiseltä naisilta.
Missä sitä toitotetaan? Niitä esimerkkejä, kiitos.
Mielestäni on hyvä muistuttaa naisille että meitä itsenäisiä miehiäkin on olemassa, ja kaikki miehet eivät palvo naisia varauksettomasti. Tätä on hyvä aina välillä muistuttaa ettei naisille tule vääristynyttä kuvaa todellisuudesta.
Varmaankin haluavat ärsyttää. Näemmä myös onnistuvat siinä poikkeuksellisen hyvin.
Eikö sen jo peukutuksista näe että yhden käddn sormilla voi noi "miehet" laskea ;)
Koska kyseessä on lahko eikä oikeasti omaan suuntaansa menevät miehet. Oikeasti omaan suuntaavat miehet eivät välitä vaan kulkevat Camel-bootsit jalassa omia polkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin haluavat ärsyttää. Näemmä myös onnistuvat siinä poikkeuksellisen hyvin.
Joopa joo, tiedätkö mitä tapahtuu naisille, jotka menee miesvaltaisille palstoille?
Niitä ei pelkästään bannata, vaan ne doxataan.
Doxaus meinaa henkilökohtaisten tietojen levittämistä ja esille kaivamista, sen doxauksen jälkeen ne miespalstojen käyttäjät alkavat lähettää sille naiselle raiskausuhkauksia, uhkauksia tappaa sen lapset jne.
Naiset on miehiä kohtaan huomattavasti suvaitsevaisempia kuin miehet naisia kohtaan, vai kuinka pedoflassukkaa täällä on doxattu ja uhattu tappaa?
Me kirjoitetaan missa me tykataan. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hyvä muistuttaa naisille että meitä itsenäisiä miehiäkin on olemassa, ja kaikki miehet eivät palvo naisia varauksettomasti. Tätä on hyvä aina välillä muistuttaa ettei naisille tule vääristynyttä kuvaa todellisuudesta.
Eihän sitä voi naiselle tulla, vaikka kuinka tekisitte yhtään mitään 😂. Jokaiselle naiselle -joka haluaa miehen- löytyy mies. Sekö teitä vituttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin vain teistä, en muista.
Olkaa kaikessa rauhassa niin säälittäviä ja naisettomia kuin haluatte - ihan ymmärrettävistä syistä, mutta kimittäkää mielipiteitänne keskenänne ja jättäkää palsta fiksummille jutuille. Kiitos.
Kuten naisten naisvihalle naisia kohtaan?
Kyllä voi tehdä mieli naisten huomiota, vaikka niin itsenäinen mies muuten onkin. Ja onhan kiva päästä ilkkumaan, että minuapas ette saa, lällällää.