Mitä helvetti mistä meidän pihaan on tullut kameli ?
Kommentit (9)
Etkö ole kuullut , nyt kun sirkukset menevät talviteloille , ne hajasijoittavat eläimensä satunnaisiin kohteisiin ja kameli napsahti sinun pihaasi. Ehkä helpompi hoitaa kuin hylje , ellei sinulla ole kylpyammetta.
Kamelien syysmuutto on alkanut. Löytyykö teiltä navettaa, ettei kamelin tarvitse savanneille asti kulkea?
Mulla oli oikeest kameli takapihalla 2-3 vuotta sitten kun katsoin parvekkeelta. Syyksi selvisi se että sirkus oli viereisellä hiekkakentällä niin ne oli aidanneet meidän kerrostalon takapihan nurmikolle kameliaitauksen.
Jonkun ähläämin hylkäämä kesäkameli. Ottakaaa hoitoonne tai viekää kamelikotiin..
Miksi naapurin kulkupeli on teidän pihassa? Käy tarkistamassa,että tytär on tallella. Mies on voinut vaihtaa sen kameliin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli oikeest kameli takapihalla 2-3 vuotta sitten kun katsoin parvekkeelta. Syyksi selvisi se että sirkus oli viereisellä hiekkakentällä niin ne oli aidanneet meidän kerrostalon takapihan nurmikolle kameliaitauksen.
Minä taas olin viime keväänä kävelemässä töihin ja huomasin kamelin. Ajattelin jo, että pitääkö soittaa töihin ja ottaa saikkua näköharhojen takia, mutta Sirkus Finlandian kamelihan se oli.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ähläämin hylkäämä kesäkameli. Ottakaaa hoitoonne tai viekää kamelikotiin..
A camel is not just for Eid!
Sillä oli tietty Camel bootsit ja se poltteli Camel tupakkia?
Ai kun oli uusi ja omaperäinen vitsi. Nauran niin että vatsaan sattuu.