Aloitteleva etänäkijä vastaan kolmelle ensimmäiselle
Joihin saan yhteyden. En voi luvata järjestystä. Vastaan vain keihin yhteys muodostuu. Aiemmin näkemiseni on perustunut kosketukseen tai tavaraan, joka on kuulunut jollekin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolini väri on ilmeisesti hankala juttu?
Kuka ostaa itselleen punaisen?
Ihan hyvin voisin hankkia punaisen, mutta tämä tuoli ei ole sen värinen.
Housuni ovat kyllä juuri nyt punaiset, eli jotain punaista kuitenkin on.
Mutta minkä värinen on tämä tuoli?
Ei nämä etänäkijät uskalla vastata kuoleman kysymyksiin. Mä olen nähnyt niin paljon kuolemaa ettei se enää hätkähdytä. Sehän on vaan helpotus, pääsee nirvanaan
Vierailija kirjoitti:
Pilasitte ketjun. En tiedä oliko tämä näkijä miten aito, mutta hyvä feikki antaa toivoa rassaavassa elämäntilanteessa. Näkijöiden ja muiden "huuhaa"-juttujen arvostelijat eivät ymmärrä psykologiasta mitään ja näkevät maailman hyvin mustavalkoisena. Ja jos odottaa hyvin eksatkia vastausta niin turha kysellä tulevaisuuden näkijöiltä. Jos sellainen olisi jollakulla hyvinkin tarkkana kykynä, niin johan se olisi julkista ja hyödynnettäisiin kaikin mahdollisin tavoin.
No minäpä kerron kun et tiedä: EI OLE AITO. Voi hyvää päivää.
Hakekaa apua vaikka terapiasta, älkääkä antako toisten kusettaa itseänne. Tai lukekaa vaikka niitä motivotional quoteja ja tapetoikaa seinänne niillä, ne osaavat kertoa samat rohkaisevat lauseet kuin kuka tahansa liibalaabaa suoltava kusettaja.
Dark night of the soul? Loppuuko tämä (koskaan)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranenko koskaan?
Jonkinnäköisen heiveröisen yhteyden sain, johtuneeko siitä että olet jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksessa?
En ole.
Olen umpikujassa. Miten eteenpäin? Kuka läheinen kuolee?