Aloitteleva etänäkijä vastaan kolmelle ensimmäiselle
Joihin saan yhteyden. En voi luvata järjestystä. Vastaan vain keihin yhteys muodostuu. Aiemmin näkemiseni on perustunut kosketukseen tai tavaraan, joka on kuulunut jollekin.
Kommentit (46)
Täällä on ketjunryöstäjä, pysy omillasi
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäis valita? valitsenko vieläkään oikein, jotain pysyvää?
Valitset sydämellä,ei järjellä. Uskallat heittäytyä ja uskoa itseesi. Sitten onnistut
En ole hakenut mitään töitä, vielä vähemmän mulle niitä on tarjottu eikä minulla ole perhettä. Testasin vain "yhteyden" laatua. Ei jatkoon.
t. 14
Vierailija kirjoitti:
Kannattako minun jatkaa? Tuleeko mitään hyviä asioita?
Aina kannattaa jatkaa. Näen, että löydät jonkin kivan jutun joka liittyy eläimiin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia haasteita parisuhteessamme on tulevaisuudessa?
Sitten kun yllätysvauva pamahtaa niin ymmärrät mitä termi haaste tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole hakenut mitään töitä, vielä vähemmän mulle niitä on tarjottu eikä minulla ole perhettä. Testasin vain "yhteyden" laatua. Ei jatkoon.
t. 14
Kuten sanoin joku kaappasi ketjuni.
Vesa ja minä? Onko mahdollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
t. 14
Olet yksin ja onneton. Etsit onnea
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja minä? Onko mahdollisuuksia?
Vesa ei tajuu
Otsikko on väärin eli korjataan : Aloitteleva huijari vastaan kolmelle ensimmäiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattako minun jatkaa? Tuleeko mitään hyviä asioita?
Aina kannattaa jatkaa. Näen, että löydät jonkin kivan jutun joka liittyy eläimiin.
Niin varmasti, mutta tuntuu vaan että mitkään pienet kivat jutut ei riitä, tarvitsisin jo lopulta jotain isompaa muutosta.
Haetko kenties töitä viikkohoroskooppien kirjoittajana ja kaipaat harjoitusta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset sydämellä,ei järjellä. Uskallat heittäytyä ja uskoa itseesi. Sitten onnistut
Pääsi ilon ja helpotuksen kyyneleet. Mutta ei tainnutkaan olla vastaus oikealta henkilöltä. Pettymykset on ok, kusetukset tuntuu melko pahalta aina.
Suureen muutokseen tulee olla rohkeus, kohta pn sen aika. Päätä mitä haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsi ilon ja helpotuksen kyyneleet. Mutta ei tainnutkaan olla vastaus oikealta henkilöltä. Pettymykset on ok, kusetukset tuntuu melko pahalta aina.
Intohimo ja omistautuminen pelottavat suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimo ja omistautuminen pelottavat suomalaisia
Ei, kyllä köyhän on täytynyt vain aina olla käytännöllinen ja pitää järki mukana, ettei haaveillessa mene katto pään päältä, ruoka lasten suusta ja ilo elämästä.
Tuolini väri on ilmeisesti hankala juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tuolini väri on ilmeisesti hankala juttu?
Kuka ostaa itselleen punaisen?
Pilasitte ketjun. En tiedä oliko tämä näkijä miten aito, mutta hyvä feikki antaa toivoa rassaavassa elämäntilanteessa. Näkijöiden ja muiden "huuhaa"-juttujen arvostelijat eivät ymmärrä psykologiasta mitään ja näkevät maailman hyvin mustavalkoisena. Ja jos odottaa hyvin eksatkia vastausta niin turha kysellä tulevaisuuden näkijöiltä. Jos sellainen olisi jollakulla hyvinkin tarkkana kykynä, niin johan se olisi julkista ja hyödynnettäisiin kaikin mahdollisin tavoin.
Törmäät lasikattoon jonka itse rakennat