Aloitteleva etänäkijä vastaan kolmelle ensimmäiselle
Joihin saan yhteyden. En voi luvata järjestystä. Vastaan vain keihin yhteys muodostuu. Aiemmin näkemiseni on perustunut kosketukseen tai tavaraan, joka on kuulunut jollekin.
Kommentit (46)
Ugkxkgkl kirjoitti:
Miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää?
Näen välillänne suurta rakkautta. Miehesi rakkaus sinua kohtaan on vankkumaton joskin ei esteetön. Rakkauden määrä välillänne on kuitenkin vakio. Näen teille hyvän tulevaisuuden mikä vaatii sinulta jossakin vaiheessa pettymyksen sietämistä ja luottamuksen takaisin saamista.
Vierailija kirjoitti:
Paranenko koskaan?
Jonkinnäköisen heiveröisen yhteyden sain, johtuneeko siitä että olet jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ugkxkgkl kirjoitti:
Näen välillänne suurta rakkautta. Miehesi rakkaus sinua kohtaan on vankkumaton joskin ei esteetön. Rakkauden määrä välillänne on kuitenkin vakio. Näen teille hyvän tulevaisuuden mikä vaatii sinulta jossakin vaiheessa pettymyksen sietämistä ja luottamuksen takaisin saamista.
Liian ympäripyöreää. Pyri tarkkuuteen ja siihen että näkysi kertoisi jotain olennaista.
Minulle tarjottiin töitä suuresta firmasta mutta joutuisin kauas perheestäni, matkustamaan paljon ja olemaan viikonloppu äiti. Kannattaisiko minun ottaa työpaikka vastaan ja miten perhe-elämällemme kävisi tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Ugkxkgkl kirjoitti:
Näen myös että välien selvittely ja etäisyyden ottaminen voi olla tarpeeseen. Iloa on vaalittava ja rahaa säästettävä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarjottiin töitä suuresta firmasta mutta joutuisin kauas perheestäni, matkustamaan paljon ja olemaan viikonloppu äiti. Kannattaisiko minun ottaa työpaikka vastaan ja miten perhe-elämällemme kävisi tulevaisuudessa?
Ota työ vastaan, tuo paikkakunta vetää perheesi uuteen alkuun ja perhekin voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En näe, että otat paikkaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksanko kauan nykyisessä työssäni?
Kuukausia, mutta uusi alku vaatii rohkeutta. Sama vanha tuttu paska on pelkurin valinta