Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla uusi työ - mies kateellinen

Vierailija
27.08.2016 |

Aloitin juuri uudessa työssä. Työ on vaativa ja melko hyväpalkkainen, mutta ei kuitenkaan täysin vastaa unelmaduuniani. Saan työstä kuitenkin erinomaisia kontakteja ja kehittymismahdollisuudet ovat huimat. Ajauduin tehtävään ns. vahingossa.

Mies oli hakuavaiheessa ihana ja auttoi minua kaikin mahdollisin keinoin. Työ nimittäin liippaa HÄNEN erityisalaansa. Mies oli itse aikanaan hetken hienossa työssä, kunnes päätti jatkaa perheyritystä, mikä on mielestäni ihan mahtavaa.

Olin eilen ensimmäistä kertaa töissä tutustumassa. Mies ei ole kysynyt sanallakaan, miten meni tai millaista oli. Normaalisti kyllä kysytään päivän kuulumiset. Ja jos sanon jotain uudesta työstä, negatiivista, positiivista tai neutraalia, on vastaus tyyliin "ok". Edeltävänä iltanakaan ei kysynyt tunnelmia tai puhunut mitään aiheesta. Normaalisti kyllä vaihdetaan kuulumiset.

Eikö miestä kiinnosta vai mikä mättää? Onko hän kateellinen siitä, että ajauduin kyseiseen tehtävään ja saan parempaa palkkaa, teen työtä alan huippujen kanssa kanssa ym.? Ei hän itse olisi kyseiseen tehtävään halunnut. Kyllä minä olen iloinnut hänen menestyksestään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla