Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psyykatkaa mua jättämään petturi kusipää liero ammattivalehtelija

geparddi
27.08.2016 |

meidän sala- juttua jatkunut 3 vuotta jopa yli...nyt hänellä kierroksessa uusi suhde, mutta näemme vieläkin 2-3 kertaa viikossa...ovat kuulemma vaan kavereita. Oon niin jumissa tässä hommassa, että rohkaiskaa mua irrottautumaan tästä kyrpätynnyrin roolista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ansainneet toisenne. SInä olet juuri siinä asemassa, missä sinunkaltaisen ihmisen kuuluukin olla.

Vierailija
2/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ihan rauhallisesti vaan. Aivan ensimmäiseksi huolehdit, ettet ole yhteydessä häneen. Tee lyhyitä tavoitteita. Tänään otat tavoitteeksi kymmenen tuntia: et ole yhteydessä ja yrität olla myös ajattelematta. Kun kymmenen tuntia on mennyt, olet tyytyväinen itseesi, ja asetat seuraavan tavoitteen, viisitoista tuntia, eli yön yli huomiseen päivään. Se on jo helpompi.

Toinen tärkeä juttu on keksiä jotain ihan uutta elämääsi. Se voi olla ihan pieni juttu, vaikka että käyt tänään paikassa jossa et ole koskaan käynyt. Tai kokeilet lajia, jota et ole koskaan kokeillut. Menet uimaan järveen, vaikka vedet on jo viilenneet vähän. Joka päivä keksit uuden jutun. Tämän tarkoitus on muuttaa niitä puitteita, joissa olet tottunut olemaan kiinni tuossa tyypissä. Kun muutat ympäristöäsi ja tekojasi, muutat huomaamatta myös ajatuksiasi.

Ehdottoman tärkeää on pystyä olemaan tapaamatta, koska olette tavanneet ilmeisesti suht. säännöllisesti, ja se rytmi myös pitää sinua kiinni hänessä. Tottumuksen voima on suunnaton. Sinun täytyy luoda itsellesi uudet tottumukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Olette ansainneet toisenne. SInä olet juuri siinä asemassa, missä sinunkaltaisen ihmisen kuuluukin olla.

Miksi kommentoit, kun sinulla ei ollut mitään sanottavaa siitä, mitä kysyttiin? Onko noin huono itsetunto, että pitää palstoilla päteä?

Vierailija
4/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Miksi kommentoit, kun sinulla ei ollut mitään sanottavaa siitä, mitä kysyttiin? Onko noin huono itsetunto, että pitää palstoilla päteä?

Salasuhteen kumpikin osapuoli ansaitsee vain paskaa niskaansa.

Vierailija
5/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen liero sinäkin.

Vierailija
6/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että nyt on tämäkin virhe elämässä tehty, mutta sitä ei kannata enää toistaa.

Mieti, minkälaisen kumppanin oikeasti haluat ja minkälainen kumppani itse voit olla. Pyri sitten itse kohti parempaa.

Nauti siitä, että saat jättää taaksesi ison kasan p*skaa ja siirtyä elämässäsi eteenpäin. Ajattele, että elämäsi on elokuva, jolle tulee vielä onnellinen loppu. Kukaan ei halua elokuvan päähenkilön roikkuvan tässä kusipäässä enää. Se on niin vanha juttu jo. Käsikirjoita elämääsi jotain aivan muuta.

Vierailija
7/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Salasuhteen kumpikin osapuoli ansaitsee vain paskaa niskaansa.

En minä tulkinnut tuota niin, että siinä petettäisiin ketään vakikumppania. Itse olen ollut salasuhteessa, eli suhteessa salaa, kun mies kertoi exänsä vainoavan häntä (eron toinen vaihe menossa, ja exä kuulemma yritti urkkia, oliko miehellä uusi nainen voidakseen häiriköidä ja uhkailla naista).

Tietysti tuo paljastui viimein vain valheeksi - exä ei häiriköinyt mutta mies sai tarinallaan mukavasti tilaa tapailla muita ja sepitellä heille samat jutut, miksi suhde pitää pitää toistaiseksi salassa.

Vierailija
8/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se petturi kusipää liero ammattivalehtelija!

Vierailija
9/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä kumminkaan jätä, jo se että tarvitset muiden motivointia kertoo sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä