Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessassa käynti työpaikalla, ilmoitatteko työkavereillenne,

Vierailija
26.08.2016 |

kun olette menossa vessaan? Minä en ole missään työpaikassa koskaan ilmoittanut asiasta ja nyt olin kesätöissä paikassa, jossa muut aina ilmoittivat menevänsä vessaan. Musta aikuisen ei tarvitse noista asioista kailottaa ja sainkin nyt sitten kesän päätteeksi moitteet asiasta, kun työ"kaverit" aina ihmettelivät mihin olen yht'äkkiä hävinnyt. Tämä palaute siis esimieheltä, joka ei kuitenkaan itse tässä kyseisessä huoneessa istunut meidän kanssa. Ja vessatauot olivat siis liian pitkiä myös. Tästä pari pv sitten kirjoitin avauksen (näistä liian pitkistä vessatauoista.

Eli miten teiän työpaikalla on tapana tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ilmoitetaan. Kun siitä parista on työssä niin riippuvainen, että pitää ilmoittaa mihin menee.

Vierailija
22/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sanotaan jos lähtee vessaan muuten kuin tauolla. Kyllä minusta olisi outoa jos työkaveri lähtisi kesken palaverin jonnekin sanomatta sanaakaan. Yleensä siis sanotaa että sori mutta mun pitää käydä vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana ilmoitan. Jos tulee jotakin akuuttia, niin tietävät mistä minut löytää.

Vierailija
24/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita toisinaan samoin kai tekevät työkaveritkin. Tarkasti en ole kirjaa vessa käynneistä pitänyt joten voi olla että joku ilmoittaa sen joka kerta joku toinen ei ehkä koskaan.

Vierailija
25/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sanotaan, välillä ei. Jostain syystä miespuoliset käyttää "Markus-setä menee nyt paskalle" ilmaisua, joka on ihan hyvä niin voin äkkiä rynniä ensin käymään pissalla, jos on kertynyt oikein kova hätä, koska en kestä sitä paskanhajua hetkeäkään...

Jos lähdetään tuotantopuolelle kierrokselle, niin sitten saatetaan mainita, että "tulen perässä, käyn vessassa" tai "oottakaa hetki, käyn vessassa".

Vessakäynnin jälkeinen raportointi on ajoittaista. "Huh, tuli päästä asti", "Tuli sitten sellainen varpusparvi, ettei mitään järkee".

Vierailija
26/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ilmoittanut työkavereille. Laitan esimiehelle sähköpostia asiasta ja se saa riittää.

Vierailija
27/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ilmoitan, että tajuaa toinen sitten mennä kassalle ja kattella myymälätilojen perään. Harvoin kylläkään on ketään töissä samaan aikaan.

Vierailija
28/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti tolla vessakyttäämisellä ja varsinkin siitä raportoimalla pomolle saatiin vaan peitettyä työpaikan isompia ongelmia, jotka eivät kylläkään minun aiheuttamiani. Kuka (normaali) aikuinen merkkaa jonkun vessakäynnit ylös?? Ap

Vierailija
29/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmoita. Olen opettaja.

Vierailija
30/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kiireisessä liikkeessä töissä ja yleensä sanon työkaverille vaan hiljaa (eli en asiakkaiden kuullen), että käyn nopee vessassa.

En siis ilmoita, että menen pissalle/kakalle. Enkä ilmoita myöskään ruokikseni aikana, kun olen jo siellä takahuoneessa.

Kyllä mä ihmettelisin, jos kaveri vaan häipyis kesken hommien sanomatta mitään. Tietty voi tulla sellasiakin tilanteita, että täytyy vaan äkkiä mennä, oli vessahätä tai joku muu hätä, mutta en ymmärrä miksi ei voisi ilmottaa vessassa käynnistä tai miten joku siitä häiriintyy?

Vierailija
31/31 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä joudun anomaan lupaa kirjallisena, joskus vastauksen saaminen kestää ja menee pissat housuun. Mutta enpähän riko lakia, en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan