Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen muuttua kerrasta. Ns. ottaa itseään niskasta kiinni.

Vierailija
26.08.2016 |

Itse olen viime aikojen rankkojen koettelemusten (ero, sairaus, lapsen sairaus) tuntenut todella muuttuneeni. Entinen liian kiltti ja läheisriippuvainen nainen on nyt puhetapaa myöten määrätietoinen, itsevarma ja ennen kaikkea pysyy päätöksissään. Tuo on aivan uutta. Ennen aina luovutin ja annoin esim. miehen pompottaa, mutta nyt olen asiallinen ja luja. Tuntuu ihan mahtavalta. Muutkin terapeuttiani myöten ovat huomanneet tämän uuden sisäisen voiman. Jopa ex-mies. Ihmisessä on paljon käyttämättömiä voimavaroja. Minun kohdallani tarvittiin tarpeeksi paljon vastoinkäymisiä, että löysin omani. Onnellista viikonloppua kaikille! <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otsikko siis "Ihminen voi muuttua kerrasta..."

(Ja antaa vaihdossa vähän kielioppia...) :)

Vierailija
2/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa!

mä taas oon kadottanut tuon itseni, lapsien 5vja 8kk jälkeen en tunnista itseäni..

joskus en uskalla mennä kauppaankan kun pelkään ihmisiö 😂

haluan itsetuntoni ja rohkeuteni takasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Olin naimisissa 5 vuotta, aina hyvin riippuvainen miehestä ja yritin miellyttää, miehen ja muidenkin ihmisten mielipiteet vaikutti minuun paljon. Sitten mies petti ja muutenkin paljastui iso valheiden verkko. Ensin romahdin mutta sitten löysin jostain voimaa. Tajusin että minua ei enää ikinä kukaan kohtele noin, olen siihen liian arvokas. Hain avioeroa ja muutin pois, sain muutenkin elämäni kuntoon. Tutustuin uusiin ihmisiin ja löysin  ystäviä, opiskelin uuteen ammattiin ja löysin työpaikan. Pärjään lapsen kanssa hyvin kahdestaan, vaikka en aiemmin koskaan olisi uskonut. Jotkut vanhat tutut ja sukulaiset ovat hämmästyneet todella muutoksesta koska luulivat että tulen ikuisesti olemaan se hiljainen ja näkymätön huonoitsetuntoinen ihminen joka aiemmin olin.