Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMESSA EI KUKAAN PÄIHTEITÄ KÄYTTÄMÄTON TAI MUUTENVAAN EDES VÄHÄN FIKSU IHMINEN VOI OLLA KÖYHÄ!!!

Vierailija
26.08.2016 |

MAHDOLLISUUS OPISKELLA MITÄ VAAN, RAHAA TULEE LIIKAAKIN VAIKKA MAKAISI SOHVALLA 24/7

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
2/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä hyvä kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuppas vakavasti.

Vierailija
4/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuppas vakavasti.

NIIN NIIN

Vierailija
5/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee siis täten rutiköyhä.

Vierailija
7/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. En ole koskaan käyttänyt päihteitä, älykkyysosamääräni on mitattu olevan selvästi keskiarvon yläpuolella - mutta olen köyhä. Sairastuin melko nuorena, joten työkyvyttömyyseläkkeeni on mitätön.

Vierailija
8/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täyspäinen mitään muuta ole väittänytkään ? Taunot ovat tietysti oma lukunsa.

Vierailija
9/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös riippuu miten se köyhyys määritellään esim: yhden henkilön talous nettoansio alle 1100e/kk tai jotain vastaavaa.

Vierailija
10/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mites sinusta tuli köyhyli?

Vierailija
11/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. En ole koskaan käyttänyt päihteitä, älykkyysosamääräni on mitattu olevan selvästi keskiarvon yläpuolella - mutta olen köyhä. Sairastuin melko nuorena, joten työkyvyttömyyseläkkeeni on mitätön.

Huonoa tuuria, toivottavasti kuitenkin olet säilyttänyt oikean,terveen ja myönteisen ajattelutavan vaikka olet itse joutunut kovia kokemaan.

Moni katkeroituu jopa loppu iäkseen

Vierailija
12/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huudat?

Vierailija
13/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MAHDOLLISUUS OPISKELLA MITÄ VAAN, RAHAA TULEE LIIKAAKIN VAIKKA MAKAISI SOHVALLA 24/7

Puhut paskaa. Ihminen voi joutua työkyvyttömyyseläkkeelle ennen työuraansa kuten minulle kävi. Elän minimieläkkeellä ja olen raivoraitis.

Vierailija
14/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:

Varmaan myös riippuu miten se köyhyys määritellään esim: yhden henkilön talous nettoansio alle 1100e/kk tai jotain vastaavaa.

Mitä tuosta pitää kustantaa?

Vierailija
15/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa. Ihminen voi joutua työkyvyttömyyseläkkeelle ennen työuraansa kuten minulle kävi. Elän minimieläkkeellä ja olen raivoraitis.

Jo ennen työuraa? Mitä sinulle kävi? Paljonko tulosi ovat?

Vierailija
16/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja lienee siis täten rutiköyhä.

Köyhä ja katkera. Ja se on rikkaiden vika.

Vierailija
17/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään opiskelulla ei rikastu ja työn saanti voi olla tosi vaikeaa.

En oli ikinä juonut, mutta köyhä olen ollut senkin edestä.

Vierailija
18/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun äo:si on niin korkea, niin osaatko ajatella kuinka onnekas olet? Olet työkyvytön maassa jossa kanssaihmiset tienaavat sinun puolestasi, ja rahoittavat sinulle jonkinlaisen toimeentulon? Vai oletko vain katkera ja vihainen siitä että et voi elää muiden tarjoamana keskiluokkaista elämää? Vastaavasti jos olet mielestäsi vain epäonninen, niin haluaisitko olla työkyvytön vaikka Intiassa?

Vierailija
19/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä huumeita ja minulla on ympäristöinsinöörin tutkinto. Olen "ylikoulutettu" saadakseni mitään normaalia työtä, eli eivät palkkaa koska joutuisivat lakien mukaan maksamaan minulle isompaa palkkaa kuin jollekkin kenellä ei ole tutkintoa, halusin opiskella nopeasti enkä menettää opintotukia joten liiallisen työssäkäymisen opiskelujen ohella sijaan nostin opintolainaa. Valmistuin n. 2vuotta sitten ja olen edelleen työtön koska valitsin paskan alan josta tykkään mutta jossa ei ole töitä. Olen korviani myöten veloissa opiskelujen takia ja tällähetkellä kuukausituloni ovat 560e/kk joka koostuu täysin kelan tuista. Joo sanoisin että olen köyhä. Ei ole varaa mennä opiskelemaan toista alaa.

Vierailija
20/21 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissä kolme köyhää ihmistä.

Yksi on n. 60-vuotias. Hän hoiti kehitysvammaista lastaan kotona kunnes lapsi kuoli. Tämän jälkeen perusti pitopalvelun,jota ehti pyörittää puolisen vuotta. Sitten vakava kolari ja jäi sairauseläkkeelle alle 50 v. Tosi pieni eläke, paljon kuluja sairaudesta. Mies jätti jo kauan kauan sitten.

Kaksi muuta muunnelmia edellisestä eli sairautta joka estää ansiot ja tuo kuluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan