Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 10v naimisissa ja vastasin äsken tyttönimelläni?!?

Vierailija
26.08.2016 |

Mitä helv... Miten pää voi lyödä näin tyhjää?! Mulle tuli vieraasta numerosta soitto ja vastasin koko nimelläni kuten tavallisestikin paitsi että samoin vanhan sukunimeni, eli alkuperäisen ns. tyttönimeni. Soittaja oli lapsen kaverin äiti, joka joutui kysymään, että anteeksi, onkohan puhelimessa x x? Hädissäni siihen sanoin, että on joo, vastasin vain väärällä (öh) sukunimellä. Oli hetken aikaa hiljaista toisessa päässä. Miten voi pää lyödä näin tyhjää? Hävettää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat.

Vierailija
2/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä tuossa yhtenä päivänä jouduin miettimään useammankin hetken, että mikä mun tyttösukunimeni on. Sitten muistelin mikä mun vanhempieni sukunimi on ja sitä kautta löytyi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ja tottumus. Mä olen joskus alkanut kirjoittaa netissä osoitteekseni lapsuudenkotini osoitetta. En tosin ole asunut siellä kohta 20 vuoteen

Vierailija
4/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, tollaset jutut kuten vanhat osoitteet, puhelinnumerot yms. omasta entisestä sukunimestä nyt puhumattakaan jää usein ns. selkäytimeen. Sieltä ne sitten aina välillä ponnahtelee, jos ei keskity täysillä siihen, mitä sanoo :D

Vierailija
5/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellinen ja täysin harmiton "seniliteetti".

Minä täytin lomaketta ja kirjoitin osoitteeksi lapsuudenkotini osoitteen.

Vastasin 25-vuotiaana töissä kaverin puhelimeen ja esiinnyin vahingossa hänenä. Hän on mies. Minä en ole. :D

Vierailija
6/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä tuossa yhtenä päivänä jouduin miettimään useammankin hetken, että mikä mun tyttösukunimeni on. Sitten muistelin mikä mun vanhempieni sukunimi on ja sitä kautta löytyi. :D

Minä taas kadotin yhden vuoden elämästäni. Olin varma, että olen 35, kunnes yhtenä päivänä laskin syntymäajastani, että jumankauta olenkin 36! En tiedä mihin se yksi vuosi katosi.

Vierailija
7/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma identiteetti kuolee hitaasti ja kituen.

Vierailija
8/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttönimesi lähellä nykyistä nimeä.

Muistan vuosia sitten, kun olin muuttanut mieheni kanssa. Niin aika pitkään vanha osoite

meinasi tulla. Varsinkin silloin, kun sen tarve tuli yllättäen ja nopeasti eteen.

Kerran Itävallan matkan jälkeen sanoin työkaverille huomenet saksaksi :)

Vierailija
9/9 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asiakastilanteessa kättelin asiakasta, hän sanoi nimensä ja minä omani, paitsi että sanoin vahingossa oman sukunimen sijaan asiakkaan sukunimen omakseni. Menin jotenkin ihan hämilleni, enkä korjannut asiaa mitenkään. Asiakas kyllä tiesi oikean nimeni, eli melko noloa.