Onko muita, joiden puolisoiden mielestä ne omat vanhemmat on vaan tärkeitä?
Eli mies kyllä hyppäsi äitinsä luona auttamassa monta kertaa viikossa. Sairaalassa käytiin ainakin 4krt viikossa...ja tätä jatkui 2 vuotta. Kertaakaan en valittanut tai sanonut, että kannattaako ym... Hautajaiset oli myös viimeisen päälle mietitty. Nyt kun on kulunut hautajaisista pari vuotta, ja omat vanhempani ovat samassa tilassa, että kauppa.asiat ym.pitäisi jonkun muun hoitaa, niin mies kiukuttelee jatkuvasti, ja väheksyy koko asiaa. Ulkopuolisesn pitäisi hoitaa, ja "kääkät vonkuu turhasta". Kohta hajoaa koko ihmis.suhde, koska mies ei ymmärrä. Ja on tullut jo vihjailuja vieraissa kulkemisestakin. Onko kellään näin vaikeaa tämänkin asian kanssa.
Kommentit (4)
Jos tuo vieraissa kulkeminen on totta, ja haluat avioeron, ota ero ennen kuin kumpikaan vanhemmistasi kuolee, oman perintösi takia. Niin valitettavaa kuin ero onkin, et ainakaan joudu passaamaan kitisijää, ja voit itse päättää aikataulusi ja milloin ja kuinka paljon vanhemmistasi huolehdit.
Hmm no ootko muistuttanut miestäsi miten häntä vuosia sitten autoit? Inhottava tilanne... Haistata vaikka vitut näin alkuun, se yleensä helpottaa
Itse en aikanaan koskaan kritisoinut asiasta, ja mielestäni se olisi ollut täysin asiatonta ja lapsellistakin. Arvasin kyllä jotenkin, että mies ei sitä muista, tai ei mitenkään edes noteerannut aikanaan. Asiasta muistuttaminenkin tuntuu nyt siltä, että hakisin vain lisää riidanaiheita :( Itse kuljin aina kiltisti mukana, kun äitinsä sairaalassa oli. Mies kammoksuu sairaaloita, ja piti ihan päivänselvänä, että tulen mukaan. Kiitos on sit tässä....
Ap.
Tä?