Painan 90 kg, olen todella hyväkuntoinen
Kaikki ylipainoiset eivät ole läskilylleröitä. Itse harrastan voimanostoa, uintia ja lenkkeilyä. Olen myös notkea, harrastan joogaa ja pilatesta. Että saatte tulla haastamaan :) Niin ja ikää on melkein 50v :O
- ....
Kommentit (10)
Mites ne kaikki veriarvot, sokerit ja paineet, palautumiset? Et taida tietää vielä että näistä se kunto mitataan....
Sulla varmaan lihaksia suuri osa painoa.
Itsekin painan noin 90 kiloa, liikun jatkuvasti töissä ja työmatkat, autoa ei ole ollut ikinä. Jaksan myös metsässä.
No mä olen kans saman painoinen ja olen todella todella huonossa kunnossa verrattuna kahden vuoden takaiseen normalipainooni. Olen myös melkein 50v.:(
Edes läski ei ole mikään varma merkki huonosta kunnosta tai terveydestä. Jos geenit sallivat sen, että ihminen varastoi kaiken ylimääräisen energian tehokkaasti ihonalaiseksi rasvaksi terveys ei kärsi läskeistä. Terveysongelmat tulee siitä, että kaikilla ihmisillä ei rasvan varastointi toimi hyvin ja tehokkaasti vaan osa menee sisäelimiin viskeraaliseksi rasvaksi ja rasvamaksaksi. On myös ihmisiä, joilla on sellainen geneettinen virhe, että mikään syömisen määrä ei lihota, ja heille saattaa tulla esim rasvamaksa ja kaikki metabolisen oireyhtymän ongelmat vaikka ovat laihoja kuikeloita.
Paljonko ap. olet pitkä? Missä se paino sinulla on? Mä en kyl pystyisi noihin lajeihin nyt kun painan 88 kg ja olen 168cm/ 47v.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap. olet pitkä? Missä se paino sinulla on? Mä en kyl pystyisi noihin lajeihin nyt kun painan 88 kg ja olen 168cm/ 47v.
Olen vain 165 cm. Joka puolelta lihaksikas, tosin rasvaakin on, mulla se onneksi kertyy aika tasaisesti kaikkialle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kaikki veriarvot, sokerit ja paineet, palautumiset? Et taida tietää vielä että näistä se kunto mitataan....
No tiedän kyllä :) Kaikkia arvot ja kuntotestit on vedetty mallikkaasti. Kehonkoostumuksessa on tosin liikaa rasvaa, mutta niin on lihastakin. Lihasta aika paljon yli "normaalin". Mikä sitten kellekin on normaalia.
-ap
Hyvä sulle. Itse olen 178 cm ja 95kg ja hengästyn sekä hikoilen helposti. Kyllä nämä ylimääräiset kilot olisi hyvä saada pois.
Hyvä!
Kohta joku tulee kertomaan että et voi olla.
Kannattaa pinkaista karkuun ennen sitä.