Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä, miespuolisen kaverin uusi seurustelukumppani

Vierailija
26.08.2016 |

on joku 20-vuotias tyttö. Mies itse 29. Saa kyllä olla aika helvetin paljon ikäisekseen kypsä 20-vuotias, jos meinaavat että suhde toimisi noin suurella ikäerolla (kyllä, tässä iässä se on suuri). Eikö mies tajua, että 20-vuotiaat ovat vielä lapsellisia, eivät halua sitoutua jne? Poikkeuksena juurikin ne huomattavasti ikäistään kypsemmät yksilöt. Ainoastaan ne voivat ehkä olla valmiita vakavaan ja aikuiseen suhteeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh look its this thread again 

Vierailija
2/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia kuuluu sinulle miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sauli Niinistö ja Mikael Junger tyytyväisiä vaikka ikäeroa on 30 vuotta. Relaa.

Vierailija
4/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan tosissas vai ehkä provo? Ehkä koet ettei tuo tyttö sovi hänelle, mutta turha yleistää ettei tuolla ikäerolla voisi hyvinkin suhde onnistua. Itse olin vähän alle 20 ja mies vähän yli 30 kun aloimme seurustella, ja olemme nyt olleet jo kymmenisen vuotta yhdessä ja siitä puolet naimisissa, eikä mitään ikäeroon liittyviä ongelmia ole koskaan ollut. :D En myöskään koe että olisin ollut sen kummemmin ikäistäni kypsempi tai mies lapsellisempi, mutta luonteemme sopivat yhteen enkä normaalisti edes "muista" ikäeroamme.

Vierailija
5/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo..olin 19 ja ex 30 kun tavattiin, seurusteltiin 7v ja erottiin koska exä oli niin lapsellinen, enkä minä joka oli 11v nuorempi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan