Himoitseeko keski-ikäiset av-mammat Justin Bieberiä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sitä lapsen näköistä ja kokoista pikkupoikaa?
Tuskinpa.
Just nämä sanat meinasin tulla itsekkin kirjoittamaan. Lisään vielä, että huonosti kasvatettukin on ja huonotapainen.
No en. En muutenkaan noin nuoria miehiä. Karisma on seksikästä, eikä parikymppisillä ole sitä.
Nyt tuli päivän naurut. Hyvä jos keski-ikäiset mammat tietää kenestä on kyse. Itse tiedän nimen, mutten ole varma osaisinko yhdistää oikeaan naamaan. Yhtään biisiä en tiedä, mutta sitähän ei tässä kysyttykään.
Nuoria miehiä voi katsella, muttei sentään lapsia.
Ei ollenkaan. Tykkään miehekkäämmistä miehistä, iällä ei sinänsä ole väliä, kunhan näyttää aikuiselta mieheltä.
En Bieberiä, koska on epäkiinnostava. Rion kisojen pari urheilijanuorukaista sen sijaan...mutta ei heissäkään se ikä ole se juttu. Vaan pilke silmäkulmassa, taidot, voitontahto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää himoitse sitä?
Onko jo liian vanha?
En oo keski-ikänen, mut voisin mä sen kans kerran käydä panees. Tosin sillä ehdolla, että ajaa sen puskan pois.
En pitänyt aikaisemmin juuri minään, mutta kun näki kuvia Bieberin miehekkäästä peniksestä niin jopas mieli muuttui.
Suoraan sanottuna, en tiedä, miltä näyttää. En (luultavasti) ole kuullut hänen musiikkiakaan. Sen tiedän kyllä, että on tai on ollut laulaja. Ei kuulu siis mun fanitettaviin.
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt aikaisemmin juuri minään, mutta kun näki kuvia Bieberin miehekkäästä peniksestä niin jopas mieli muuttui.
Komea meisseli on juu
Sitä lapsen näköistä ja kokoista pikkupoikaa?
Tuskinpa.