Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni lyhimmät treffit

Vierailija
14.08.2016 |

10min. Tyyppi ei puhunu muusta kun säästä. Kyllä huomas et kipinää ei kummalkaan syttyny. Mä en ala, itku tulee kun tää on nyt sit taas tätä😢 Alottaa alusta etsimään miestä. Tuli exää ikävä, komee ja ihana ja kaikkea. Nyt vaan jotain jämiä tarjolla. Ekat treffit eron jälkeen eikä erosta ole kuin nelisen kuukautta joten ymmärrän tämän reaktion. Koitin mutta ikävä vain tuli exää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teitte ja missä olitte?

Vierailija
2/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveltiin vain ulkona. Ei meillä luistanu edes juttu. Puhui tosiaan vain säästä. Toisaalta hyvä että oli lyhyet treffit sen verran vaivaannuttavaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli vasta sun ekat treffit, monet käyvät kymmenillä ennen kuin tärppää. Säkin osaat varmaan jatkossa jo paremmin päätellä heti profiilista ja kirjoitustyylistä etttei nappaa. Turha eksää haikailla, se on sun eksä ja varmaan jostain hyvästä syystä niin.

Vierailija
4/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käveltiin vain ulkona. Ei meillä luistanu edes juttu. Puhui tosiaan vain säästä. Toisaalta hyvä että oli lyhyet treffit sen verran vaivaannuttavaa oli.

Sulla on sentään loistava tilanne koska olet nainen ja voit vain valikoida miehiä treffeille.

Itse olen mies enkä pääse treffeille.

Vierailija
5/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et osaa vaihtaa puheenaihetta? Tikittääkö sun biologinen kello vai mikä kiire sulla on löytää uusi mies?

Vierailija
6/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan komea mies sitten? Kyllähän sen huomaa teksteistäkin jos on joku sosiaalisesti vammainen tyyppi. Itse pystyn juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa sujuvasti mistä tahansa, mutta eipä sitä treffeille pääse kun ei ole komeaa naamaa. Onneksi livenä voi jutella samantien ja naiset ovat sulaa vahaa.

Vierailija
7/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi lopetti treffit ja miten?

Vierailija
8/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et osaa vaihtaa puheenaihetta? Tikittääkö sun biologinen kello vai mikä kiire sulla on löytää uusi mies?

Tikittää mutta ei se auta kun en voi saada lapsia että kiitos vain kysymästä.

Vierailija
9/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan komea mies sitten? Kyllähän sen huomaa teksteistäkin jos on joku sosiaalisesti vammainen tyyppi. Itse pystyn juttelemaan ihan kenen tahansa kanssa sujuvasti mistä tahansa, mutta eipä sitä treffeille pääse kun ei ole komeaa naamaa. Onneksi livenä voi jutella samantien ja naiset ovat sulaa vahaa.

Ihan tavallinen mies ei komea mutta ei rumakaan.

Vierailija
10/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minullapa oli niin lyhyet (sokko)treffit, että nainen ei edes tullut paikalle. HÄn varmaan näki minut ja päätti poistua....

Vierailija
11/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vain tylsä. Mies helpottui kuin treffit on ohi.

Vierailija
12/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi lopetti treffit ja miten?

Lähettiin vain kävelemään poispäin yhteistuumin eli ei kai oikeastaan kumpikaan.

Vierailija
13/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikittää mutta ei se auta kun en voi saada lapsia että kiitos vain kysymästä.

Tahaton lapsettomuus voi olla kova paikka, tiedän sen itsekin. Sitä suuremmalla syyllä sinuna opettelisin elämään ihan itsekseni ja nimenomaan sellaista elämää joka tekee mut onnelliseksi. Ihan sellaisenaan. Ilman lapsia. Jopa ilman miestä, hui. Mutta kukin tyylillään toki. Onnea treffailuun, seuraavat on jo paremmat, aivan varmasti. :)

Vierailija
14/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä puhuit miehelle?

Vierailija
15/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, teillä kesti treffit sentäs sen 10 minuuttia... :-)

Mä sovin kerran sokkotreffit yhden nuoren miehen kans ja kun tavattiin, niin tervehdittiin ja ehdittiin kävellä yhtä katua palan matkaa ehkä minuutin tai pari ja jutella, mitä siinä nyt ehti eli ei paljoa, kunnes se yhden poikkikadun kohdalla ilmoittikin, että sen täytyykin mennä ja vips, se läks. :-D

Mietin, että voisiko se johtua siitä, että mulla oli nahkatakki ja se oli ehkä vähän eläinsuojelijan/kasvissyöjän oloinen: kangastakki ja -tossut, rastat jne.? Tai sit kerkesin tietämättäni loistaa siinä ajassa jotenkin muuten vähemmän edukseni... :-)

Mut pointti oli, että välitä! Näitä sattuu joskus monille, jos ei nyt ihan kaikille? :-D Ei sussa välttämättä mitään vikaa tarvi olla, jos ei kuitenkaan kaikki deitit juokse karkuun... Kaikki ei vain ole tarkoitettuja kaikille!

Vierailija
16/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä puhuit miehelle?

No enpä oikein saanu alotettua mitään kun puhui siitä hiton säästä. Ei puhuttu mitään henkilökohtaista.

Vierailija
17/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää, jos vaikutti siltä, että mies on aina ollut ja tulee olemaan keskustelukyvytön, mutta jos oli vain ujoutta niin vähän nopea reaktio. Tosin jos ei muuta puhuttavaa keksi kuin sää niin molemmissa vika.

Vierailija
18/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että kun tapasin treffattavan naisen ekan kerran niin hänellä oli ihan järkyttynyt ilme siinä vaiheessa kun käteltiin.

Treffit oli silti jotain 45min ja oli ihan hyvät keskustelut mutta kuten tuosta ensireaktiosta voi päätellä niin kaverikortti tuli.

Treffien ensimmäisistä sekunneista voi jo melkein päätellä että tuleeko jatkoa, yhdellä toisella kerralla kun tapasin naisen niin nainen alkoi hymyilemään aidon tuntuisesti kun näki mut ekan kerran ja vähemmän yllättäen halusi sitten toisetkin treffit.

Vierailija
19/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirveä tunne, kun näkee treffikumppanin naamasta, että nyt ei sinun ulkonäkö ihan miellyttänytkään. :D

Vierailija
20/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran niin että kun tapasin treffattavan naisen ekan kerran niin hänellä oli ihan järkyttynyt ilme siinä vaiheessa kun käteltiin.

Treffit oli silti jotain 45min ja oli ihan hyvät keskustelut mutta kuten tuosta ensireaktiosta voi päätellä niin kaverikortti tuli.

Treffien ensimmäisistä sekunneista voi jo melkein päätellä että tuleeko jatkoa, yhdellä toisella kerralla kun tapasin naisen niin nainen alkoi hymyilemään aidon tuntuisesti kun näki mut ekan kerran ja vähemmän yllättäen halusi sitten toisetkin treffit.

Minulle kävi exän kanssa näin tai siis että kumpikin hymyili ja tiesi heti että tässä tää nyt on. Treffit kesti sillon 5h ja suhde siitä syntyi. Nyt vain olo että se olikin viimeinen mies jonka kanssa sain suhteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi