Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusatut. Haluaisitko tehdä kiusaajallesi jotain?

Vierailija
14.08.2016 |

Jos sinulla olisi mahdollisuus kostaa (koulu?)kiusaajallesi jollain tavalla, niin tekisitkö sen? Siten, ettet jäisi siitä koskaan kiinni, mutta seurauksena olisi kiusaajan pysyvä vammautuminen tai hengen menetys, hitaasti kitumalla.

Itse en miettisi hetkeäkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma on kostanut minun kiusaajilleni. Ne, jotka eivät istu (toistuvasti) linnassa, ovat jo aikapäiviä sitten kuolleet.

Terveiset Itä-Helsingin slummista

Vierailija
22/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle riittää kun tiedän kuinka totaalisesti metsään noiden elämä on mennyt. Ensimmäiset lapset tuli parille heistä jo 16-vuotiaana, lapsia on monta eri miehille tietenkin, koulutusta tai työtä heillä ei ole, asuvat purkukuntoisissa vuokrakasarmeissa jne. Heh, yksi on ollut Hämeenlinnassa vankilassakin.

Vierailija
24/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä menisinkö niin pitkälle, mutta ainakin turpaan vetäisin jos tulisi kadulla vastaan.

Vierailija
25/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadistiset sosiopaattikiusatut vauhdissa. :D

Kuinka niin? Jokainen vastaus on kieltävä.

Vaan eipä ole. 

Vierailija
26/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti 17-vuotias kirjoitti:

Haluaisin lähestyä heitä ladattu ase kädessäni hymyillen, tämän soidessa taustalla (laitan sen jostain boomboxista tms, sellainen on helpompi hankkia kuin ase)

Sitten näkisivät, että vaikka ohjeiden mukaan yritin vain olla välittämättä, oikeasti välitin.

Kyllä minä sinuakin ymmärrän.

Kiusaaminen hajoitti minut sisältä aivan pirstaleiksi. En aina edes ymmärrä, miten selvisin sitten kuitenkin niin hienosti. Minulla on pitkä suhde aivan mahtavan miehen kanssa, terveet älykkäät lapset, hyvä koulutus ja erinomaiset tulot, fasiliteetit enemmän kuin kunnossa. Kiusaajani ovat kuitenkin todellisia ihmisraunioita minun (ja kaltaisteni) veroeurojen varassa kitkuttavia nollia, kuten varmasti sinunkin kiusaajasi. Keskity vain tekemään omasta elämästäsi mahdollisimman hyvä, sinä pystyt kyllä vaikka se ei välttämättä helppoa olekaan.

Hyvä elämä on paras kosto, se on minun mottoni.

Vierailija
27/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisi hänelle työtä elämäntapavalmentajani. Ensi alkuun pyytäisin häntä vetämään minua turpaan ja kaatamaan maahan.

Tämä ei ole trollaus, vaan ajattelen ihan oikeasti näin.

Vierailija
28/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä tuskin vaihtaisi osia heidän kanssaan. Sellainen luonne on jo itsessään rangaistus ja aiheuttaa ongelmia tulevaisuudessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi