Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamperelaiset moukat taas vauhdissa

Vierailija
14.08.2016 |

Kävin Lidlissä, jossa myyjä yritti siivota paskaista käytävää. Vanhempi pariskunta ei suostunut antamaan siivoojalle tilaa vaan jäkätti jotain "että emme väisty". Puutuin asiaan ja sanoin, että voisitteko antaa siivoojan tehdä työnsä - iäkäs mies alkoi huutaa minulle että "ole sinä hiljaa".

Kun tulin kotiin, niin naapurista tuli kaksi narkkaria ihan tiloissaan, kello oli viisi.

Myös naapurin likka oli tupakalla ja heitteli tumpit kadulle ja sadevesiviemäriin, vaikka oli tuhkis paikalla.

Mikä tamperelaisia vaivaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko Suomi on tollasta paskaa täynnä. Täytynee oikeesti muuttaa pois täältä sisäsiittolasta.

Vierailija
2/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan koko Suomi on tollasta paskaa täynnä. Täytynee oikeesti muuttaa pois täältä sisäsiittolasta.

Samanlaista se on nykyisin länsimaissa joka paikassa. Huonoa käytöstä, sivistymättömyyttä ja itsekkyyttä arvostetaan. Tosi-tv antaa vähän elämisen mallia länkkäreille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus ja mamütus ovat tuhonneet käytöstavat.

Vierailija
4/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on, että ihan siistin näköinen suomalainen tavallinen pariskunta on monasti pahin. Ei ikinä tiedä mitä ne suustaan päästää, ihan on käytöstavat hukassa. Tällaiset tyypit monesti huuteleva kaikenlaista ja varsinkin ulkkareille mutta kommentoivat myös kadulla ihmisiä.

Kyllä nyt hyvänen aika pitäis antaa myyjän/siistijän tehdä työtään eikä jököttää jääräpäisesti paikoillaan vaikka harja on tulossa kengille.

Vierailija
5/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelaiset myös ajelevat jalkakäytävillä, heittävät roskat kadulla ja Tammerkoskeen sekä syljeskelevät pitkään ja hartaasti kadulle.

Monet ottavat myös aurinkoa ilman paitaa partseillaan läskit vilkkuen ja kalja kourassa.

Tamperelaiet ovat enimmäkseen juoppoja ja moukkia.

Vierailija
6/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on kovien huumeiden ja steroidien ykkösmesta Suomessa. Nyt alkaa sitten vähitellen noiden aineiden vaikutukset näkymään katukuvassa.

Vierailija
7/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on sellainen junttirappioelämän ja moukkamaisuuden kehto ettei ole tottakaan. Viime viikolla joku wt-pari makasi kadulla ja huusi toisilleen ja katsoin heitä tietysti... he alkoivat huutaa mulle että "mitäs kyttäät ja haista paska".

Mutta täällä katsotaan läpi sormien toisten juomista ja narkkaamista, kun "eihän se ny mulle kuulu". Meidänkin talossa asuvia juoppoja ja nistejä morjestellaan iloisesti ikään kuin he olisivat ok vaikka taloyhtiön pitäisi hommata häätö. Ei oikein tajuta kuinka vakavista asioista on kyse.

Tamperelaiset ovat hieman hyväuskoisia ja sinisilmäisiä.

Vierailija
8/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se on nykyisin länsimaissa joka paikassa. Huonoa käytöstä, sivistymättömyyttä ja itsekkyyttä arvostetaan. Tosi-tv antaa vähän elämisen mallia länkkäreille.

Näkyy mm. Trumpin kannatuksessa. Siitä tuleekin 100varmana seukki usan (= samalla koko maailman) pressa. Länsimaatkin on jo menetetty.

Vierailija
9/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap tuo pari bissee kun käyt litissä. Maksetaan takaisin viimeisestä eläkkeestä. Aah, hah, köh, köh. Terveisiä täältä sun neiböriltä.

Vierailija
10/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ylipäätään asua Treella, eihän siellä ole duuniakaan kuin jollekin junttitatuointiputiikeille.

Vierailija
11/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap tuo pari bissee kun käyt litissä. Maksetaan takaisin viimeisestä eläkkeestä. Aah, hah, köh, köh. Terveisiä täältä sun neiböriltä.

Sori mut tulin jo kotiin. Ja maksut haluan sossun maksusitoumuksella tai ehkä työkkärikin juuri ja juuri käy. Mut litli on vielä auki joen käy nopsaan hakeen sieltä juoksukaljat ku ei siellä kukaan välitä ja vartijoita ei näy tai ne tutkii kynsiään. Tuu samalla röökille tähän meidän pihaan ja räitään ringissä ja heitetään nipottajia tumpeilla.

Vierailija
12/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut aikoinaan Tampereella 7 vuotta, ja olen asunut aika monella muullakin paikkakunnalla Suomessa. Kaikkialta löytyy myös vähemmän sivistyneitä ihmisiä, mutta yhdestä asiasta olen varma: tamperelaiset ovat Suomen junttimaisimpia ja moukkamaisimpia ihmisiä.

Vierailija
13/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä Tampereella ihmiset roskaavat paljon. En tiedä, mitä mielihyvää siitä sitten saa, että heittää roskat kadulle.

Mutta olinpa tässä pari päivää sitten Seinäjoella ja täytyy sanoa, että se vasta hirveä mesta oli. Todella epäsiisti, ja möykätä saa keskustassa ilmeisesti ihan miten paljon haluaa, räkiä kadulle ja heittää grilliruuan jämät myös siihen. Rumuus. Sitä on paljon.

Vierailija
14/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa ylipäätään asua Treella, eihän siellä ole duuniakaan kuin jollekin junttitatuointiputiikeille.

Asuinkaupunkina Tampere on oikein hyvä. Paras, jossa olen itse asunut. Ja kaikki suurimmat olen käynyt läpi.

Vierailija
15/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere on kovien huumeiden ja steroidien ykkösmesta Suomessa. Nyt alkaa sitten vähitellen noiden aineiden vaikutukset näkymään katukuvassa.

Meinaatko, että tuo vanha pariskunta oli pitkän linjan bodareita? 

Vierailija
16/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehee...

Kuka luuseri kehtaa tunnustaa käyvänsä lidlissä? No tiätty turkulaine!!!

Ahhahhahaa!!! Noloo!!!!

Vierailija
17/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan sitä Korpilahdellakin. Korpilahden nesteellä oli kerran kolme steroidihirmua muskelimanua pysäköineet autonsa niin, että kukaan ei päässyt tankkaamaan. Seisoskelivat sitten pihalla sen näköisinä, että ensimmäistä asiasta huomauttavaa vedetään lättyyn.