Onko Huutonetin hinnat muiden mielestä yläkanttiin?
Minusta ainakin on. Pidän sitä ns. kirpputorina, josta vois tehdä löytöjä, mutta en ole vielä koskaan tehnyt. Nytkin katselen lasten vaatteita, niin hinnat on kyllä aika hirvittäviä. Nehän on lähes kaikki käytettyjä. Mm. ulkohaalareista pyydetään yli 20¿. Vaikka on merkkivaate,niin ei nyt sentään ihan hirveitä viitsi maksaa.
Kommentit (11)
esim. lasten vaatteet, kodinsisustustavara, astiat... (ne mitä naiset sieltä huutaa)
Tekniikka puolella hinnat kohdillaan.
(Naisilta karkaa vissiin homma käsistä)
mutta silti ihmiset maksaa !
kun ajattelee perinteistä kirpparipöytää, en ikinä maksaisi jostain käytetystä nukkaantuneesta marimekon paidasta 30e, mutta huutonetissä maksetaan !
sama se on muissakin ns. merkkitavaroissa
myin kerran tahraisen vanhan kankaan huutonetissä (mainitsin tahroista että eivät lähde pesussa) niin sain siitä yli 20e.
Sun vaattees on niin pieniä, ettei meiltä löydy niille enää käyttäjää.
Itse yritän laittaa hinnat sillain ihan kohtuulliseksi ja en kyllä myykkään mitään paskaa vaan ihan lähes tulkoon uudenveroista!Ihan joskus kauhistuttaa miten käytetyistä ryysyistä pyydetään ihan hirveesti!
jo sapettaa! tilasin sieltä lasten vaatteen joka piti olla uusi, paskanmarjat! Pinttynyttä likaa alaosassa ja ihan kulunut pesulappu! Annoin neutraalin palautteen ja suosittelen että luette myyjien palautteet ennen huutoa. Itsekin tästä viisastuneena.
Hinnat on aika kovia ja sit kun vielä postin kovat hinnat päälle nii ei viitti kamalasti kauppaa tehdä. Sama se on kun itteki pistää tavaraa myyntiin. Vaikka laittas hintaa naisten housuillekkin sen 3e, niin se on jo aika paljo postimaksujen kaa.
suostunut palauttamaan tavaraa, vaikka olisin maksanut kaikki kulut, mutta vaati rahat takaisin. Sekosi aivan täysin ja muutti koko ajan niitä palautteitaan huonompaan suuntaan. Jouduin nostamaan kyllä kädet pystyyn tuon ostajan kanssa, kun hänelle ei mikään muu ratkaisu kelvannut kun kaikki rahat takaisin ilman tavaran palauttamista. Että noinkin voi käydä.
ja tuote on uudenveroinen - ei sekään ola ihan pieni vaiva ja ilmaista että lähteee sitä kaupasta hakemaan - joillakin ne eivät edes ole lähellä
Esimerkiksi lastentarvikkeet, kärryt yms. ovat ihan käsittämättömän hintaisia ja silti näyttävät menevän kaupaksi. Ei siinä mun mielestä tietty mitään pahaa ole, mutta ihmetyttää. Jos hinnoissa on enää vähän eroa uuteen tuotteeseen, niin aivan järjetöntä huutaa mielestäni. Kun esim. laskee erotuksen mitä saa itse takaisin jos ostaa uuden ja myy sen sitten vanhana huutonetissä, niin jää varmasti vielä plussan puolelle. Joitakin kantoreppuja ja matkasänkyjä esim. huudetaan kalliimmalla huutonetissä, kuin mitä itse olen maksanut uusista samanlaisista tuotteista.
No toisaalta, saanpa itsekin uusiin tavaroihin sijoittamistani rahoista valtaosan takaisin tuolta huutokaupasta, joka ei ole siis kirppari?
varausta ja alkavat nollasta..