Antaisitko MIEHESI miljoonasta käyttöön yöksi tyrmäävän upealle naiselle?
Kommentit (20)
Itselläni pidän ja hyvänä, muut kuolatkoon. Häh häh! Hanki dildo!
ja pienemmälläkin hinnalla lähtis heti!!!!!!
Tosin kalliit minuutit on sille onnettomalle joka sen haluaa miljoonasta. Ei se lysti niin kauaa kestä... Tosin mies ei kuulema antas minua, mutta uskoisin että hänkin saattas miettiä toisten jos joku oikeesti tarjoais miljoonaa
ja oon aivan 100% varma, että miehellä ei ois mitään sitä vastaan...
sehän on 1/2 miljoona per minuutti ;) ei mee pilalle siitä
En antaisi ja edelleenkin niin yksinkertaisesta syystä, ettei tuollaisille rahoille haluaisi elämäänsä rakentaa.
Vierailija:
Tottakai, ja ne jotka vastaa muutoin valehtelevat ;-) Helppo omata korkea moraali, kun tietää ettei tositilannetta tule vastaan...
Mikä ettei, jos siitä maksettaisiin miljoona dollaria. Ehkä kuitenkin mieheltäkin pitäisi kysyä :)
Mistä saan sut kiinni, ni voidaan sopia " muodollisuudet" .
ja että mies ei saisi mitään tautia/vammoja. Toki!!
Mies jos kuka voi tunteettomasti harrastaa seksiä vieraan kanssa, ja luulen että melko hyvin pystyisin olla ajattelematta asiaa myöhemmin!
Pystyisikö mies? Kyllä.
En kyllä antaisi maailman rumimmallekaan. Enkä miehelle (ja miehellä ei tosiaankaan ole mitään bi-taipumuksia).
ehdottomasti suostuisin jos mies haluaisi
Miljoona euroa on sentään aika iso raha, sillä voisimme tehdä mitä tahansa kivaa myöhemmin. Yksi yö olisi aika halpa hinta siitä. Tuskinpa mieskään pistäisi pahakseen tällaista " pakkopettämistä" :D
esim. 120.000 on asuntolainaa, niin sen jos saa nollattua, niin totta munassa.
Älkää nyt viittikö... ettekö muka itse antais?
ja pitäsin itse miljoonan jos euroista oli puhe!
Jos mä saisin pitää rahat itselläni. Tai ainakin puolet.
Miljoonalla saisi jo pitää ihan omanaan :oD
Täytyishän sen mimmin olla jollain lailla outo, jos ei ilman rahaa miestä sais. Mut kumin kanssa kiitos.
Ukko yöksi käyttöön ja itselleni seuraavaksi aamuksi 1milj. euroa tilille:)
Miljoonasta eurosta vaikka viikoksi!