Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääh...ärsyttää välillä tuo oma ukko!!

Vierailija
02.03.2006 |

Eilen katselin vkhaalaria ja näytin hänelle paria vaihtoehtoa ja hän, että mitä taasko pitää ostaa haalari??

Juu ei osteta pannaan pojalle toppahaalari keväällä ulos.

Vitsinä heitti, mutta mua ärsyttää. Onko se mun vika että lapset pitää pukea sään vaatimalla tavalla. Ja ei ihan farkuissa voi ulkona leikkiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä päätän mitä ostetaan ja milloin ostetaan ja siitä ei keskustella. Pääsen paljon helpommalla. Kaupassa vaan lappaan kärryt täyteen mitä tarvitaan ja ukko-kulta kaivaa kiltisti kuvetta kassalla. Mies kun osaa parhaiten leikkiä ja hassutella lasten kanssa, niin minä pyöritän arkiset asiat ja päätän niistä.

Vierailija
2/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lapsia pukiessa muistutan häntä käyttämään maalaisjärkeä että mitä itse pukisi vastaavassa tilanteessa yllensä, mutta ei mene perille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoit varmaan miehen kuulla kunniansa, joten ei varmaan enää toiste (?) heitä tuollaista tyhmää kommenttia?!

Meilläkin minä hoidan lasten vaateostot. Ja mies välillä kyllä muistaa kiitellä, että hommat hoituu.. Mutta on kyllä itsellä välillä syntinen olo, kun shoppaan lapsille. Ostan heille parempilaatuisia vaatteita ja enemmän kuin itselleni. Etenkin ulkovaatteet pitää mielestäni olla hyviä!