Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet näppylät otsassa?

Vierailija
09.08.2016 |

Minulla otsaan ja leukaan vasemmalle puolelle tullut pieniä näppylöitä. Eivät ole finnejä. minulla pintakuiva seka iho. Kasvot puhdistan aamuin illoin, eikä niissä ole muutosta tapahtunut. Ainut mitä olen vaihtanut on shampoo.
Pari kuukautta olen käyttänyt khadi lootus öljyä, mutta voiko se aiheuttaa näpyt näin pitkän ajan jälkeen? Ikää minulla 37v, eli ei mitään teiniaknea voi olla. Mistä nuo voi johtua ja mikä noihin auttaa? Kosmetologilla ei nyt varaa käydä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kystiä. Kokeile tehdä yhden näppylän päälle viilto keitetyllä veitsellä. Ja purista varovasti, kuin finniä puristaisi ja katso tuleeko kudosnestettä vai valkoista mähmää

Vierailija
2/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylät pieniä ja niissä kova pahkura sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä saakin olla noista jo vähän huolissaan, ettei ole peräti orastavat sarvet kyseessä?!

Vierailija
4/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se öljy ei sovi sulle. Voi tulla myös stressistä ja hormonien epätasapainosta. Liian vähäinen uni, liika proteiini,liian vähän vettä,ummetus,liika sokeri tms. Kosteutus tehokkaammilla aineilla jos iho on kuiva. Korjaa nuo niin eiköhän se siitä.

Vierailija
5/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiliumeja?

Vierailija
6/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näppylät pieniä ja niissä kova pahkura sisällä.

.

Lisäravinteet niitä ehkä aiheuttaa.  Etenkin poretabletin muodossa olevat.  Joku epäpuhtaus tai ainesosa, joka imeytyy elimistöön muttei osaa poistua kunnolla muuten kuin aiheuttaen tuollaisen kertymän hikirauhaseen tai ihohuokoseen.

.

Vierailija
7/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lisäravinteita.

Vierailija
8/8 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt öljyä jo 2kk. Voiko oireet tulla noin pitkän ajan jälkeen? Eikö olis pitäny tulla oireita jo aijemmin?