Ostin kokonaisen ananaan - mies hermostui :D
Ananailla on nyt satokausi, joten ovat tosi halpoja. Kävimme miehen kanssa Prismassa ja laitoin kokonaisen ananaan kärryihin, mutta mies sanoi, että meillä ei aleta ruoalla pröystäillä. :D Taisihan se maksaa kokonaista 1,6 €
Kommentit (32)
Toivottavasti tää oli vaan provo, jonka pääaihe oli ananaa ja keksitty myös kiva sivujuoni miehen suuttumuksesta.
Ei voi olla totta! Olin melkein samassa tilanteessa, tai siis siinä mielessä samassa, että mieheni hermostui kaupassa. Ostin nimittäin meille kukkakaalta, mutta hänen mielestään sitä ei olisi saanut ostaa vielä, koska se on sesongissa vasta lokakuussa..
Minulle tulee ihottumaa ananioista!
Kumpi on parempaa, anana vai banana?
Jaha, muitakin taivuttelijoita on. Kertokaapa minulle tarkalleen, millainen napsahdus siitä ananaan vihreästä osasta pitäisi lähteä. Vaikka kuinka nyhtäisin niitä lehtiä irti, onnistun ostamaan vain hieman käyneen hajuisia, syömäkelvottomia ananaita.
Toivon, että tämä on provo eikä kukaan taivuta ananasta noin......
Laitoit siis kokonaisen anaalin kärryihin, siis oliko sulla housut jalassa vai anaali ihan paljaalla.
Mä olisin niin halunnut ananasin, mutta mies kielsi ostamasta, koska meillä ei ole sopivaa veitseä sen leikkaamiseen :(
Älä taivuttele orgaanisia asioita ennen kuin osaat taivutella sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua....
Nii just. Voisi välillä kokeilla tamponikorua.
Vierailija kirjoitti:
Ananailla on nyt satokausi, joten ovat tosi halpoja. Kävimme miehen kanssa Prismassa ja laitoin kokonaisen ananaan kärryihin, mutta mies sanoi, että meillä ei aleta ruoalla pröystäillä. :D Taisihan se maksaa kokonaista 1,6 €
Ai Porvoossako on nyt ananaiden satokausi?
Kiivaksen miehen reaktiosta ei tarvi hämmentyä. Ananaa on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua....
Nii just. Voisi välillä kokeilla tamponikorua.
Tämä vinkki on jo ainakin kertaalleen jaettu tällä foorumilla, mutta kertaus on opintojen äiti! Eli kannattaa tehdä jäniksenkäpälästä tampoonikoru, tuo nimittäin onnea moinen kapistus.
Olikohan kyseessä Jumbon Prisma? Kävin nimittäin siellä, ja silmään pisti joku kiukkuinen ukko hedelmäosastolla. En tosin jäänyt siihen kuhnailemaan sen pidemmäksi aikaa, sillä olin matkalla viereiseen Alkoon hakemaan viintä.
Ananaiden paikka ei ole ostoskärryissä, missä likastavat syksyisillä kurakumppareillaan.